Til tross for at re:member stod på lister over kort som både hadde google pay og apple pay på en av disse useriøse kredittkort"test"-sidene, viste det seg at Entecard ikke tilbyr google pay. I det hele tatt så ser det ut til at mange av kredittkortaktørene kun tilbyr én av delene, til tross for at de ordinære bankene som ikke boikotter apple pay omtrent alltid støtter begge deler. Har noen tips til kort som - Støtter både Apple Pay OG Google Pay - Har mulighet for tilleggskort - Har årsavgift på 0 - Gjerne en eller annen for for kickback/cashback o.l. Eventuelle renter betales uansett ikke, så vilkårene ellers er ikke så nøye.
Curve kan brukes som en løsning. Den kan brukes både med Apple Pay og Google Pay. De tilbyr ikke ekstrakort, men det kan jo løses ved at en av dere bruker kortet direkte og den andre bruker kortet via Curve. Urelatert til det du spør etter, men det er en gjenganger at disse sidene er skapt kun for å tjene penger. Letteste måte å se dette på er at de øverste kortene alle er annonselenker, som oftest Remember, Instabank, Lendo og TF bank, alle med hjerne vet utmerket godt at disse kortene er langt nede på listen over norges beste kort, man bør derfor ikke stole på alt disse sidene skriver, da de som sitter bak ikke har like god kontroll som oss bonusdyr her på forumet.
Curve var kurant før, men med begrensningene nå er det ganske ubrukelig dessverre, og jeg har allerede to kort der (ikke rom for et til med gratisplan). Jeg er klar over at disse sidene er klikkfarmer med lav kvalitet, men enkelte av dem prøver jo å lage kurant innhold for å få flere klikk, jeg trodde de klarte noe såpass enkelt som å gi riktig informasjon om hvorvidt et kort støttet Google Pay eller ikke. Den gang ei.
Personen som skal bruke ekstrakortet kan jo også skaffe et eget Curve kort. Hvilke begrensninger er det du tenker på?
Disse oppfyller dine krav:Jeg har god erfaring men disse. KLP : https://www.klp.no/bank-og-lan/kredittkort. 150kr for tilleggskort. Lunar : https://www.lunar.app/no/privat/gratis-konto-og-digitalt-kort Gir i tillegg 3.25% rente på alle pengene dine. Slettet : S-banken. Har blitt DNB og slutter men ApplePay 27 Aug 2023. ApplePay er en direkte konkurret til Vips som eies og drives av DNB.
Begrensningen på maks to kort. Tror ikke WAF er så høy hvis hun må skaffe seg og sette opp Curve. Men det fungerer jo greit når det er satt opp, så det kan jo være et alternativ. Hun vil jo ikke ha noe behov for å bruke appen, om hun bare skal ha ett kort der, så det vil jo være ganske sømløst. 150kr er jo ikke all verden, så KLP kan jo være et alternativt, men surt å betale for når de ellers hiver kredittkort etter deg. Lunar krever abonnement for felleskonto/kort og er jo et kredittkort heller.
Jeg vet om kredittkort som begrenser bruk over Curve til 10 ganger (tror jeg) per måned, muligens en beløpsgrense også.