Kule opplevelser når du flyr og har bursdag?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Anders88, 17. april 2017.

1. Anders88

Anders88 Medlem

Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    28
    Observerte for en liten stund siden at noen hadde bursdag på et KLM fly, hvor personalet kom med et glass champange og gratulerte med dagen, angivelig er dette en fast KLM greie.

Noen som har andre gøye historier fra lignende hendelser ?

2. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke akkurat men jeg utsatte hjemreisen fra LAX to dager og byttet fra SAS til Austrian for å få feiret bursdag i Las Vegas. Ikke helt feil det heller.

Eddie47, NoLimit and Anders88 like this.
  3. Robert H

Robert H Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Midt på natta, på vei fra Doha til Bangkok i annenetasje på en A380 fra Qatar, trippet det fram tre smilende og kanskje en anelse småflaue flyvertinner fram til setet mitt. Jeg ble nokså forfjamset, men underlig glad og opprømt når de hadde med kake og sang "Happy Birthday". Og like plutselig som det startet, var det hele over. Hadde jeg reist alene hadde jeg sikkert måttet svelge vekk en klump i halsen og pusset brillene, men siden jentejuntaen var med klarte jeg brasene fint, og roet meg ned med et besøk i baren der de på den tiden fortsatt serverte Krug. Sukk - blir vel en av disse krigshistoriene jeg kommer til å fortelle resten av livet, og som vokser seg større for hver gang.

4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du reiser med SAS fra VCE til OSL via CPH så slipper du å hente bagasjen din på båndet. Hvertfall gjorde jeg det på bursdagen min :)

rkvalvaa, emhb, chrt and 4 others like this.
  5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel en av de uoffisielle fordelene ved å fly via CPH. Direct delivery luggage:D

6. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    På vei fra Paris til Oslo for et par måneders siden ... :)

Schlandy, DanH, Robamu and 12 others like this.
  7. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen ting på 30 års dagen min på OSL -> NCE
    Men servicen på nevnt flight var helt kanon! Til og med kalde glass i Plus.

8. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Har 30 års dag i neste uke, skal flyr Eve-Osl. Har vel eeegentlig ingen forhåpninger om at det skal bli lagt merke til

9. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,323
    Bonuspoeng:
    113
    Det er bare å være helt stille om det.....har vært i luften på mange fødselsdager og unngått alt oppstyr. .....også på 40, og 50 års dagene :)

Kona (som liker litt mer oppstyr) gav jeg beskjed om hos SAS og de ordnet med sjampis og kake på 50 års dagen :)

Sjefen1234 liker dette
  10. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal fly OSL-BGO på gebursdagen min i år og tror jeg foretrekker å sitte helt stille... :)

Xxx.

Sjefen1234 liker dette
  11. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,533
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg og reisefølget ble oppgradert til SAS Plus* på ARN-EWR på min bursdag i år.

*Ved bruk av Plusgrade og et bud på 10.500 poeng per pers.

12. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    På midten/slutten av 90 tallet hadde modern, brodern og meg en tur til Karibien som hadde utreise på bursdagen min fra Oslo med Hansen til Miami via Frankfurt.

Brodern og jeg havna utpå kjempefylla, århundrets sjøslag i Oslo, inkludert Public Enemy konsert på Rockefeller og ett par flasker tequila med avslutning på Blaze.

Avreise 0625 var ganske så knallhardt, men det gikk. Fra Frankfurt hadde brodern og jeg en treseter hver og var selvsagt i koma. Sånn over Bermuda ble jeg vekket av Helga som sto foran meg med en helflaske Henkel Trocken og ett stykke kake fra FIrst. Skjønte relativt lite før crewet sang "hæppy bøøsday" med tung erketyskengelsk.

Det skjedde selvsagt fordi modern hadde vært og snitcha foran.

Bortsett fra det, ingenting ;)

Petter B-C, rkvalvaa, RedLine and 6 others like this.
  13. RedLine

RedLine Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    På min bursdag i fjor så vartet SAS opp med bursdagsgave ved å kansellere EWR - CPH i siste liten. Selv om kaoset brøt ut på EWR klarte noen på bakrommet å booke meg om til Lufthansa via Frankfurt på 2 timers varsel. Tikket inn SMS på mobilen mens alle andre stresset livet av seg.

Spaserte over til LH First innsjekken og ba dem legge inn M&M SEN kortet i stede for EBD, noe som endte med operasjonell oppgradering til F i gate. (LH maskinen var full av all stauspax fra SAS må vite)

Ingen videre oppmerksomhet ombord, men det var uansett to selskaper som behandlet en statuspax veldig bra :) Jeg var happy!

Misterix, Petter B-C, Herlov and 8 others like this.

Del denne siden