Som trådtittelen sier, får man kvalifiserende flights på billett betalt med bonuspoeng som har opptjening av bonuspoeng, eller er det kun bonuspoeng uten kvalifiserende flights ?
Dersom det er ein kjøpt billett som er betalt med poeng (ikkje rein bonusbillett) får du både tellande leg og bonuspoeng.
Hvis du ikke reiser på bonusbillett, dvs at du har betalt med cash eller bonuspoeng for en ordinær billett, så er den ordinær i alle henseende. Dvs, du får kvalifiserende poeng og flight(s). edit @oleredv slo meg på målstreken
Den har ihvertfall en "ujevn " poengpris dvs. 17040 poeng e.l. så regner med det er vanlig billett. Den dukker uansett opp ved søk på poengreiser, derav min smule tvil.. Det er altså ikke en billett der jeg har kjørt et søk etter reise betalt med cash og deretter valgt poeng +penger, men ser at man opptjener poeng på den.
Du sa du var sikker på at du får poeng for flighten. Så lenge det er sas som flyr får du da også kvalifiserende flights.
Ja, den har poeng som vanlig betalt billett, så antok den var kvalifisert, men ble usikker. Ta et søk på poengreise OSL-EVE 09.03.24, så ser du hva jeg mener.