Har i mange år hatt ekstremt stor suksess med å bruke KVS Windows-programmet for Star Alliance bonus-reiser, inkludert reise F til Bangkok i A380 flere ganger med fruen (Har flere venner og bekjente som har mye poeng og reiser, men ikke lykkes like bra med å finne bonus-turer, men når de prøver min anbefaling skjønner de ingenting av dette programmet :-D ) Men uansett, spørsmålet mitt var om det finnes noen KVS brukere her på IF som har erfaring med å bruke det på SkyTeam bonusreiser? Er det like bra her også? Siden det krever kostbare abo.
Pros: Veldig effektivt å søke opp multi-leg awards på bestemte klasser på tvers av fleksible datoer. Hvis jeg ikke har kunnet booke selv har EB kundeservice alltid funnet turene toolet viser. Jeg har funnet så mange award flighs via dette verktøyet. Cons: Gammeldags Windows-program som andre frequent flyers jeg har anbefalt det til ikke har skjønt hvordan de skal bruke eller tolke Edit: Må legge til at man må betale, tildels mye, før det blir nyttig.