Lørdag, 7 dager igjen til Julaften

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 17. des 2022.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,565
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.

I dag blir det en tur innom Nasjonalmuseet (tips det er gratis førjulshelg denne helgen)
    og litt vandring rundt i byen før det blir guttas julebord på Lorrys.
    Mangler ca 55,- på amex telleren før årets siste companion er i boks,kanskje det blir en kakao med marshmallow som utløser siste ct;)

Ha en fin dag alle bonusnisser:)
    gettyimages-165969357-612x612.jpg

Last edited: 17. des 2022
  2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Manilas gamle terminal 1.

Det kom mye regn, men transfer ned til flyplassen gikk raskere en forventet.

så her står det 50+ mennesker i kø og venter på at mer en en lilla Thai ansatt skal komme på jobb og starte innsjekk. Jeg satser på priority Line og har funnet en benk.

Kveldsflyet til BKK og en lørdagsnatt i byen. Hva kan gå galt med et morgenfly da :)

3. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Folk over alt i Manila :eek:
    image.jpg

4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,531
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra godstolen.
    En snekker kommer på befaring for å se på en ytterdør som er ute av lodd og er kranglete å få igjen uten et stort smell. Blir vel noen lapper… men samme det, er lei av dundringen.
    Lite å melde på reisefronten. BKK nærmer seg for hver dag :)

Ha en fin helg :)

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Snøen laver ned, så jeg må vel ut og flytte litt på den etterhvert. Eller så blir det i morgen. Har ikke tenkt meg ut i dag, bortsett fra på tur med hunden.

Huset skal gjøres klart til jul, for da blir det fullt hus med diverse familie. Noen av dem får reiser under juletreet, selvfølgelig.

Ønsker alle en finfin lørdag!

6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest. Her regner det på en bakke med frost, snø har blitt til is og aksjene hos biloppretterne skyter i været (!). Siste panikkhandling på nett, samt å gruble på om en lang reise i biz (34t, 4 legs og layover) med opphavet på 75 er innenfor, eller en kort reise (13t totalt, 2 legs) i eco foretrekkes. Motvillig heller jeg mot sistnevnte. Håper SAS åpner mer award når det nærmer seg så vi slipper innom Wien hver gang en skal ut å fly

7. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Kan noen be snøen smelte og våren starte til jeg er hjemme den 19? Jeg har ikke fått nok sol på kroppen i Manila.

8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Bok biz. Og bok flyplass hotell. La hen sove på stop over. eller ha et sted å slappe av. Den utgiften er verdt det, for å slippe en så lang reise i eco.

Edit: vil opphavet synes det er gøy med biz legs? og er det gode seter, eller bare veldig mange 737 med blokket midtsete? Hvis hen har fløyet mye biz før så kanskje ikke. Om det blir et minne å farte rundt med deg, så ville jeg tatt det med.

Har sendt det moderlige opphav til Sør-Amerika i biz med passende familiemedlem. Og de fløy godt og trivdes. Og skjønte nok litt mer av hvorfor jeg tåler 14 timer i et godt sete. Og hadde stopp der de kunne hvile før vi møttes i Peru og startet ferien sammen.

Last edited: 17. des 2022
  9. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,293
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Tokyo, snart på veg heim. Men fekk ikkje booka om til i morgon. Så då vert det ein dag i Tokyo i morgon. Jaja, kunne vore verre. Så får ein kanskje unna litt papirarbeid så blir det litt mindre når ein kjem heim.
    Finns verre plassar og vente på heimreise.

haifinn, Darkcho, Calling and 3 others like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er ennå ikke 75, men å reise langt i eco er utenfor mitt vokabular

11. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Mysen. Eller dagen har nå vart i 7 timer allerede. Første kaffekopp og bad unnagjort. Nå er det snømåking på terassen/inngangspartiet som gjenstår før det blir en kosetur til Oslo, trolig innom en cafe/restaurant på tilbaketuren.

12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Ved er stabla, julehandel er gjort og godt øl til jul er handla inn i dugelige menger. Godt madammen var på badet då eg kom heim…

Polsjefen er forresten begynt å seie hei til meg og slår av ein prat når eg stikk innom. Betyr det at eg er der for ofte?

Elles kan det sjå ut som om eg faktisk skal innom SFO medio januar. Det blir kjekt

13. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag!

Ikke veldig mye som minner om jul her bortsett fra et tilsendt bilde fra svigers som måker gårdsplassen vår hjemme :p:)

Har vært på en liten kjøretur til George Town for å fylle på med nødvendig proviant. Litt cooling på terrassen før det blir en tur på stranda etterpå :cool:

16712965703091046112841020140380.jpg

Del denne siden