Litt til ettertanke .. I dag har jeg fått bursdagshilsen fra KLM og Air France, med bursdagsgave ... 15%/ rabatt 300€ på neste bestilling hos dem hvis jeg gjør det i dag. Hva har jeg hørt fra SAS? Har vært med siden 1993 ... Ingenting!
Hvor dustete går det an å bli? Lufthansa sier 21:00. Lufthansa codeshare sier 21:50. Og appen er taus som graven. Jaja, jeg får manne meg opp og spørre
Bemerkelsesverdig. Både på OSL og PRG var Lufthansa appen oppdatert med en gang. Men her i FRA... kanskje fordi det er lørdag...
Dette blir jo interessant. Estimert eta oslo er 23:52, siste tog er 23:50... BA betalte drosja for meg i flere slike tilfeller. Skal bli interessant å se om LH er like servicemindede.
Reiseforsikringen betalte taxi for meg. Tips: ring og forhåndsbestill taxi når du lander, så slipper du å stå i kø ved holdeplassen. Og du får lavere pris også. (Ikke at det er veldig viktig når noen andre skal betale)
Av hensyn, så tok jeg 2D, ikke 1D. Men nå er jo dette Lufthansa, så det er vel greit @Eddie47 ? Forresten så er det ikke 1D her, så her hadde du slitt