God morgen fra MRT mot TPE. Et litt tidlig ekspresstog tar oss mot flyplassen men solen står opp over storbyen. En lang dags ferd mot hjem starter med litt bomull etter Ximendings uteliv på fredagskvelden. EVA skal få fly oss mot vest, via Bangkok, og har jeg regnet riktig er det fremdeles lørdag når vi kommer til neste storby. Amsterdam.
God lørdag fra prosessindustrien. Ble spurt om å jobbe hele helga på natt- overtid. I og med at gearkassa på arbeidsbilen min gikk til h...i forrige uke, så passer det med noen ekstra grunker. Ha en skadefri dag
En ikke helt god lørdagsmorgen her fra Oslo. Våknet av telefon fra hundefangeren som hadde innbrakt bikkja i natt!!! Viser seg at hun har sneket seg ubemerket ut mens jeg litt forvirret sto med ett stykk nabo, ett stykk taxisjåfør og ett stykk gjenglemt veske fra en tredjepart - uanmeldt på døra i halvettiden på natten. Alt heldigvis vel, men ikke beste måten å starte helgen! Satser på at ting bare tar seg opp herfra, ønsker alle en super lørdag og helg!
God morgen fra OSL Lounge. Dette er et fint sted å innta frokost og sofaene er digge. Lite folk er det også.
Er den åpen? Mente noen her inne sa den var stengt lørdager? Jeg sitter på innenlandslounge, men har bizz billett med Ethiopian så slipper vel inn dit, er vel verdt et besøk
Ny dag ved poolen på Four Seasons Bangkok. Vært heldigere med været i dag, selv om himmelen akkurat åpnet deg igjen. Snart middag på Vilas.
God morgen fra Florida. Siste morgen for denne gang, da bolaget skal frakte meg hjem om noen timer. Men først, ut på diner for å spise pannekaker til frokost. Ha en finfin lørdag! T-11 LAX Edit: prøvekjørte Lucid Air i går, det var en ganske stilig bil. Og i følge damen (og reklamen) skal den ha over 500 miles rekkevidde. Ikke verst.
God lørdag. Endelig kom opphavet nedover med høstens fangst Synd at broderen skulle ha den andre halvparten De fikk litt kake som påskjønnelse Ha en god lørdag folkens!
God morgen fra Larvik! Faktisk deilig å være litt hjemme igjen .. Kona er på skole i helgen så gutta koser seg hjemme alene. Dekkskift, bursdager og F1 står på programmet. Ha en flott lørdag, uansett hvor i verden du er (eller skulle ønske du var ..)
På solkysten er det guttedag .. 5+ og morfar! Ferdig på kino «Minios» og nå har han bestilt salmalaks til middag .. og i morgen tidlig er det på’an igjen kl 06 Snart er det lysfest
Premium-delen av OSLounge er stengt på helgedager. Men den vanlige avdelingen er åpen fra 05.15 til siste fly (utland) alle dager i uken.