Har vært i Asia lenge, men en kjapptur til USA siste uken. Fant tilbake til Oslo akkurat i tide til å snappe opp ideen via en kollega; Rammstein på Bjerke søndag. Så nå er billetten i boks. Noen andre som skal? God lørdag!
Ikke lørdag her før om halvannen timer, men uansett Rammsteni!!! Skulle gjerne vært der, minner tilbake til første gang jeg så dem på Brixton Academy Hall, sikkert femten år siden hgve or take, hadde følelse av at øyebrynene var svidd av etterpå av pyroen! Dette er gutta som kan sette opp show med tysk presisjon, tipper det blir dødsfett! Her på Bonaire, blir det vesentlig lavere lydnivå lørdag og dertil mindre flammekastere, planlegger for litt sløving på stranda, befaring av neste års sommerhus og ett dykk eller to på ettermiddagen, ikke noe å klage over det heller. Utsikten fra brygga nå fredag kveld, snart lørdag. God lørdag til alle når den tid kommer!
God morgen fra søta bror. Fikk meg et rekesmørbrød i går med løyrom, tankene gikk til bolaget Fikk et godt tips fra de lokale om at Scandic Laholmen har fått tak i en av Sveriges beste konditorer, det smakte virkelig Kunst på en tallerken. Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
God morgen! I går fikk vi vannet hagen, og i dag skinner solen. Akkurat som bestilt. Skulle gjerne ha vært på Rammstein i morgen, for det var rimelig fett på Ullevål for 3 år siden. Husker jeg så dem på Roskilde i 2002 (tror jeg det var). Også ganske episk. Men, jeg får ta til takke med de bandene jeg har sett i år. Ha en deilig lørdag, folkens!
God lørdags morgen fra Jessheim Er også en av dem som gjerne skulle ha vært på Rammstein. Fikk med meg konsertene i både København og Oslo i 2019, men det er en så fantastisk konsertopplevelse at det gjerne oppleves igjen. Men for min del blir det i stedet moskussafari på Dovre denne helgen, som jeg fikk av min bedre halvdel i bursdagsgave i fjor. Så ble det slik at det var denne helgen vi klarte å få til det Men nå først før kursen settes nordover: bakkeintervaller... Ha en strålende helg!
Rammstein …. Du verden! De kommer neppe til strilelandet, selv om Skogen Sletta (rett borte i høgget her) var et av de mest beryktede dansesteder på 60-70 tallet. Der kom busslaster med bergensere av begge kjønn for fest og dans osv. Noen kom ikke til by’n igjen før ut på mandagen, mens andre hadde gjort ting med de lokale så de måtte gifte seg og bli boende. Det skulle vært sol på solkysten i dag, det sa yr.no! Det er skyet og vind, men det blir nok bedre …
God lørdag fra Asia. Her skal dagen nytes ved poolen. Som vanlig er det god og vennlig service i Thailand. Litt rart å besøke de største barene og hotellene her uten å møte store mengder av Kinesere og Russere som det av naturlige grunner er mindre av nå. Som andre her på forumet også har kommentert tidligere er det jo litt underlig å se at en kjører opptil 3 personer på moped uten hjelm mens alle lokale bruker konsekvent munnbind utendørs. Verden blir vel før eller siden normal igjen. Nyt sommerdagen hvor du måtte være
God morgen fra verandaen. Planlegger Australia, neste år. Så en rolig morgen før sol og bad. Så blir det Stordalen oppvarming før Rammstein. For min del første gang med Dicke Titten og andre kvalitets tekster. Gleder meg enormt til showet.
God formiddag fra Farris bad. Frokost unnagjort. Fikk lov til å ha rommet til kl 14, og bruke Spa til kl 18. Det ble hele 3x aufguss i går .. og sjøbad etterpå. Ha en forfrisket dag
God morgen fra godstolen. I beste fall blir det et Irsk musikkinnslag på meg i dag/denne helgen, men i alle fall ikke noe stort og med pyro. Er både heldig og samtidig uheldig med været. Burde male hus, som jeg ikke har lyst til men som trengs, spesielt værveggen. Jaja, sitter godt i godstolen… ha en fin helg!
God morgen fra RVK, her er det ikke kaos og timelange køer. Skal en snartut inn til TRD og hente et lass barnebarn, det blir litt av en uke. Hyggelig avbrekk med en liten Widerøe tur da
God lørdag! Nok et år eldre, men antageligvis ikke klokere. Det skal uansett feires om et par timer med god mat, drikke og bra selskap. Men først skal jeg spille bursdagsspillet til Nordic Choice Edit: Aegean er hittil eneste flyselskap som har gratulert meg med dagen, hører dere SAS?
Gratulerer med dagen @Upsaker. Når Stordalen har gitt deg gold for life kan du logge på Narvesen og 7/11 og få deg gratis kaffe så hodet kommer i vinkel igjen etter feiringen
Fantastisk med lade opp til maks mens barna spiser på Mcern Samtidig plinger appen og oppgradering til suite er i boks. Livet er herlig mens man lader
Alt høres litt ekstra ille ut på tysk, for oss som kan språket. Men ja, Dicke Titten refrenget oversatt til engelsk: [Chorus] She doesn't have to be beautiful She doesn't have to be smart, no She doesn't have to be rich But I would like to ask for one thing Big tits Gleder meg vilt til pyro og moro!