God morgen fra Bangkok. Klokka er passert 9:30 og en har akkurat slått beina i dørken. Plan for dagen er sol og basseng og en spasertur på kvelden men et lite pub besøk innlagt. Ha en glitters lørdag
God lørdag fra The City of Angles (Bangkok). Utsjekk fra The Celil i dag og innsjekk på Shama Lakeview Asok litt borti gata. Satser på neg pcr i dag. Ellers blir det vasking av klær og noe god street food å spise satser vi på. Et bilde fra hotellrommet. God komfort men litt sparsom frokost. Ha en fin dag alle!
God morgen fra CPH! Ikke helt optimalt med søvn her. Alt for varmt og en termostat som ikke fungerte. Men men snart klart for første frokost En A359 maskin parkerte nettopp ved gate (sto på remote).
God morgon frå Sunnfjord. Her fell snøen. I dag skal eldstemann som vert fire år i morgon feirast. Godt leikebutikken tok AmEx. Ein dag nærare neste flytur.
God formiddag fra Grenland. Grått og blåst ute. Får holde seg innendørs. Søkt på trumfvisa kort. 16% trumf på bestillinger hos hotels.com kan gi deilige trumfkroner inn i kassa i et nydelig tempo. Om nøyaktig en uke sitter vi på fly. Osl- Cph-Fco. Ser det kan bli oppimot 25 grader i Roma neste helg, ifølge pent.no. Da snakker vi.. Ha en oppvarmet dag
God morgen fra fødebyen til Hieronymus Bosch! Det har begynt å regne, så vi kjører taxi i stedet for å gå til messehallen. Nå skal pengene få ben å gå på! Kos dere!
Nå er det Lørdag her i LA, sitter i hotellbaren og har fått meg noen glass av denne flasken Dette er tydeligvis et ganske populært sted, for jeg har ikke opplevd en hotellbar med så høy stemning før. Men det har også skjedd historiske ting på denne dagen 9.April. Tar det i bildeformat siden det er lettere i nåværende form. Ha en fin Lørdag folkens!
God morgen fra MBT. Jr har påskeferie og er hjemme fra skole i nord. Far er «spandabel» med miles og vi er straks avgårde på tur til øst-Europa. Harryhandling i Charlottenberg er altså på agendaen i dag
Flyttet meg opp til taket på hotellet og bestilte meg en Ikke fullt før det renner over! Jeg vil uansett ikke kjøpe Weed fra noen, men lukten dukker opp støtt og stadig her borte. Ifølge info fra hotellet skulle det være stengt på taket kl 23:30. Men nå er kl 00:45 og det er fullt av liv her. Fikk høre nå at det er cut-off kl 02.
Droppet SAS loungen og prøver Eventyr loungen med DnB Mastercard. Utsikten er jo veldig bra men begredelig utvalg i mat/snack.
God morgen fra en litt grå Osloby. Værvarselet viser ikke så mye sol, men temperaturen begynner å klatre sakte oppover fra 0. Det er jo noe. Min profetiske uttalelse om høysesong slo til allerede i går. Hold ungene deres i vater, vi har allerede nok å gjøre som det er, vær så snill
God lørdag fra et snart times forsinket TAP fly fra LIS til CUN. Trygt innkvartert på rad fem begynte jeg å skrive, men så fikk vi beskjed om å flytte en rad bakover, før vi etter litt mer rot fikk beskjed om å sette oss på rad fem igjen, før nok en kontrabeskjed og flytting igjen. For et rot! Og LIS kan du få billig av meg seier opp som konkurrent med CDG på listen over minst foretrukne flyplasser i Europa. Får se om wifi funker når vi forhåpentligvis kommer avgårde så kommer oppdatering i reisebrevs form.
God morgen fra DC. Fikk knipset et bilde fra Pentagon i går ettermiddag. Ruslet rundt i bydelen Georgetown, der var det veldig fint Resten av helgen skal oppleves som turist. Starter på Arlington cemetery rett etter frokost. Ha en strålende lørdag og god helg alle IF-ere