Jeg sitter på en restaurant ute i verden, men skal i slutten av uka reise til Norge Kanskje noen av dere har vært der? Endelig litt Norsk mat igjen
God morgen lørdag fra Suvarnabhumi. Her blir det tur mot moderlandet med bolaget og allerede mandag blir det oppmøte for litt overtid inne i hula Men før det får jeg nå fri i morgen søndag. Lunken pre dep er servert men satser på at balja er godt lastet med boblevann og at den er nedkjølt på neste servering. Ha en glitrende flott lørdag
Lørdag på solkysten! Livet er lett og det er helg og jeg slipper å slå gresset på flere måneder. Slipper også å måke snø. Min første vinter på Hedemarken var et sjokk, da lå snøen fra 17.oktober til 21.mars … 6 måneder og 4 dager. Mangler fortsatt den ene julegaven, det ordner seg sikkert.
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Det er grått og vått ute, men planen er vel å få handla ei julegåve eller to... Om berre snøen kunne koma snart i staden for dette evinnelege regnet! Måtte alle få ei fin tredje helg i advent!
Morn fra vest! Sol, vindstille og behagelige 8 grader, litt mindre enn det er der @Kaffen og @Ruby er/var. Blir vel kakebaking idag og forsøke å få oversikt over pakkestatus. Ha en roig dag!
God lørdagsmorgen fra nordvest. Skal benytte fineværet å få vasket noen bildekk som burde vært gjort for lenge siden. Ellers tikket det inn en mail fra Lufthansa her forleden at jeg kan fornye senator for 2.500,- EUR. Slår nok ikke til på den med mindre jeg vinner stort på lotto i kveld. Ha en fin en.
Morn! Lørdagen er her, og vi hadde diverse planer som en etter en faller bort. Så nå blir det rydding i stedet. Det må jo gjøres før jul, så da passer det fint. Kanskje jeg skal finne en flybillett også? Og noen hoteller? Hvem vet? Ha en fin en!
Lurer på om innlegg på IF også må frem i lyset om dette går gjennom? Trump vil at alle skal legge frem alt de har lagt ut på internett siste 5 år.. https://www.cbsnews.com/news/us-tourists-social-media-history-5-years-trump/
God formiddag fra Porsgrunn. Jobbhelg, 8 timer unnagjort og to 12-timers nattskift venter. Fordelen med skiftarbeid/helgejobbing er at det er langfri i enden av perioden. Går på fri 19 des og tilbake på jobb 5 januar. Hadde passet utmerket med en langtur for å slippe julemaset, men fruen er så "jule-jolly" at hun nekter å reise vekk Jaja- fått henne med til Miami i mars da. Og reiser på guttetur m svoger til nettop Miami 2 februar. T-51 Ha en lett helg