...UK, for tredje gang på en drøy uke. Litt småsliten etter en (litt for) «festlig» uke med kick-off i Glasgow, og påfølgende hjemkomst rundt midnatt i går , men here we go again. Dette er også årets Diamanflight så Champagne er selvfølgelig medkjøpt for å feire anledningen Ha en riktig god helg alle sammen
God morgen fra innenlandsloungen på OSL. Hadde booket OSL-KRS-TRD med 35 min connection på KRS. Var helt utsolgt på SK338 når jeg booket i går kveld, men en hyggelig dame i SAS sin service skranke fant ett sete til meg fordi. Så nå er det god tid for frokost og direkte til selveste Trøndelag om litt. Returen håper jeg går med nyinnkjøpt bil. Ha en flotters, om litt nedsnødd, lørdag. Edit; sikkert postet noe tilsvarende før, men beinplassen på midgangsetene på de gamle BU 737-700 er triste saker.
God morgen fra NSB linje R11. Toget suser frem igjennom snøen på Romerike, neste stopp er OSL. I dag starter dagen med en liten tur til Køben med SK 1455, det blir nok bra God lørdag folkens
Her på solkysten kan vi melde om SOL fra skyfri himmel og -4 .. Ha en fin lørdag enten du er her eller der ... i luften eller på Bahamas. 17 dager til BGO - MRU
Og reisen gikk til .....RØA! Tre bokstaver uten flyplass, men moro likevel: En uke "bestefar som virker" (får vi tro). Neste uke derimot blir det luft under vingene! God lørdag ønskes alle, bokstavene velger dere selv.
God lørdag fra Nordens Paris -7 meldes det om det her og det er ganske skyfritt ute og senere ikveld skal jeg ut på speider tur hvor vi skal stå på ski. Woho, for se hvor lenge jeg klarer det når det ikke er hverdagskost for min del. Som nevnt forrige Lørdag er ikke akkurat lørdager de mest attraktive dagene og reise og ifølge min reisehistorie har jeg bare 4 flyvninger på en lørdag (hittil 73 totalt) og lørdag 2. Mars vil Norwegian flyvning DY1061 ta med meg fra TLL til OSL og markere min 5. Flyvning på en lørdag Og ellers er det bare 24 dager til min korte tur til Helsinki Ha en god lørdag alle sammen uansett om dere skulle befinne dere på strand på Bahamas eller et mer kjøligere sted som Europa
Nå har det endelig sluttet og snø her i sør.. Og dette blir vel en av årets beste dager tror jeg.. Nå er pinnekjøttet i vann fra i går, hjemmebrygget juleøl står i kjøleskapet (donert av bekjent) og akevitten venter i skapet (ikke i fryseren....). Har ikke fått tilfredsstilt vinterens pinnekjøtt-behov ennå, så her skal det gomles! I tillegg til dette så har jeg faktisk to pakker kjøpt til 40% rabatt pga dato (..) i Oslo som skal brukes til å teste min nye dampovn når kjøkkenet er klart.. Jeg er pinnekjøtt-entusiast om det ikke er åpenbart.. Ha en strålende dag med deilig pinnekjøtt - ellers lykke til
God lørdag/søndag. Jeg sitter på Tom’s Urban i Los Angeles med kona. Bestemte meg for å bruke noen Eurobonus poeng i C og fant billetter til LAX. SAS leverer ganske bra service og produkt i C. Maten var god med unntak av biffen, jeg må huske å ikke bestille biff, tar kyllingen neste gang Loungene til SAS på OSL og ARN kjenner dere jo alle til og de er ok og ikke noe mere. Men god Champagne og hyggelige flyvertinner på turen. Men SAS kan jo selvsagt aldri måle seg med Qatar i C på noen som helst måte, men de gir en god verdi ved bruk av FlyPremium
God ettermiddag fra San Francisco. 50 dollars i kuponger skal brukes opp i baren her før turen (forhåpentligvis) går videre ut i nattens mulm og mørke. I går kveld slukna jeg kl 20 etter en Happy Hour runde med @afirm . Jetlag er ikke bare bare...