God formiddag fra Sheraton Oman. Nettopp ferdig med en økt på mølla i gymmen. Ganske grei størrelse til å være hotell-gym og det er en til gym her for damer. Kvelden i går ble brukt til litt by-vandring langs promenaden og en tur innom souk’en. Sjekket inn og er klar for kveldens flyvning tilbake til Dammam. Sete 1A er valgt hos Oman Air. Skal se om jeg får delt noen bilder etterhvert. Ha en finfin dag!
God ettermiddag fra Taipei. Skulle egentlig opp i toppen (og ut på taket) av Taipei 101 i dag, men været var ikke så fristende. (Det har regnet i stort sett hele dag) Og så fikk jeg denne Så da ble det booket ny tid i morgen. Satser på bedre vær! Fra den avlåste balkongen i enden av korridoren på hotellet kan jeg iallfall se toppen av Taipei 101.. (tror jeg?) Ha en fin (og tørr) en!
God morgen fra Stavanger. Her er en ferdig med morgenritualet som var kaffe, sjokokjeks, nyheter og forumer. Ute er det såvidt +grader. Nå blir det jobbing i hagen og satser på at det meste av våronna med det blir ferdig. Ha en fin fin lørdag
God formiddag fra Sølvbyen. Solen skinner på kritthvit nysnø. Våronn er eventuelt pr snøfreser, så vi venter litt. Savner DK med spirende jorder, og "ville" dyr på morgentur. Ha en fin lørdag!
God lørdag fra nordvest. Her er det bursdagsfeiring for alle penga i dag. Men heldigvis har penga gått gjennom Amex kortet i det minste. Ser denne meldingen i SAS appen. Både pizza og smash burger kommer på enkelte europeiske og også lange norske ruter. Ikke værst:
Jeg prøvde burgeren på AMS-OSL i fjor høst. Minner om en cheeseburger fra McDonalds. Ble servert 2000 grader varm, men smakte helt ok.
God ettermiddag fra Beitostølen. Meget stille og rolig helg her, sikkert siden alle freakene er på eller rundt Lillehammer for Birkebeinerrennet. Kolonnekjøring over til, forståelig siden det er greit med bind og snø i bevegelse;