God morgen fra strilelandet .. +4 grader og nydelig vårsol Leter på Expertflyer, men lurer på om det er godt nok nå .. Det blir flytur i 2023 også
God morgen fra hovedstaden Først en tur på håndball arrangement før litt byvandring rundt på Briskeby/Frogner. T26 til Cherry Blossoms in DC. Det artige med denne turen var at jeg var fullt innstilt på kirsebærblomstring i Tokyo. Skuffelsen for ikke fått tatt i 2pax biz og 2pax plus for påsken når billettene kom ut var stor. Da jeg googlet dette kom alternativet om DC opp. Viser seg at det var en meget god back up plan da Sas har innstilt alt til Tokyo. https://nationalcherryblossomfestival.org/ Ha en strålende lørdag og god helg til alle IF-ere
God morgen fra Ryfylke i flott vårsol! Folder hendene for at SAS klarer å handle inn flybensin uten å gå konkurs i dagene og ukene fremover. Ha en flott helg!
Riktig god helg, alle IFere! Jeg våknet til mail med en "gave" fra SAS på 8000 poeng fordi maten på MIA-ARN var komplett ubrukelig i november. Merkelig, siden de har gitt totalt avslag på klagen tidligere - men så plutselig kom en mail med "gesture of goodwill" i dag Hele historien er i SAS post-corona mat-tråden.
Satser på et par til i samlingen min på tirsdag Oslo bader i sol og kun halvparten av avkommet er hjemme. Blir byvandring og rolig lørdag Riktig god helg T-3. Alle papirer i orden. Letter of exemption kom i går, men litt uklart angående test så jeg tar en pcr uansett. Så blir det ikke krøll ved innreise SA
God formiddag fra gullstuen på OSL! OK, stuen er åpen for allmuen i dag, men det legger ingen demper på gleden over å være tilbake. Nær et halvt år siden sist, håper frekvensen normaliseres litt fremover. Turen går til London, så får kanskje stikke innom Lizzie og Mr Bond og gi samtykke til operasjonen @Eddie47 refererer til. Dagens fugl er CRJ900, så håpet om ledig sete ved siden av er nok noe mindre enn ved bookingtidspunktet. Jaja, kan jo bli hyggelig uansett. Ha en fortreffelig lørdag, om du har fri eller om du er on Her Majesty's secret service!
God lørdag fra Hafjell, snart klar for bakkene, men først litt kaffe for å vekke kroppen mens jeg sitter å nyter utsikten Veldig sent i natt eller tidlig i dag fikk jeg og en kompis den glimrende ideen å dra og se Pearl Jam på Imola i Italia til sommeren, så nå må det søkes billetter, gode tips om routing fra Oslo mottas gjerne!
Gudd dej frå Sunnfjord. I dag skal madammen i utdrikningslag, so då styrer han far heime. Coviden heng framleis i. Smakssansane er nesten fråværande. Helsikkes greier. Berre ein god månad att til neste flytur. Får håpe det dukkar opp litt trumf snart. Alt for lenge sidan sist.
Også god ettermiddag fra Hafjell. Var et par timer i bakken før lunsj, nå blir det et par timer til før afterski. For et påskevær!
Vårstemning i Salzburg, Fikk et ublidt møte med asfalten etter en takling av en danske. Litt senere blir det heimat med Flyr.
God morgen fra godstolen! Var særdeles lang kveld i går (ikke party, bare hjemme, drikking av vin og surfing, ikke den sportslige, men den digitale). Drikker kaffe, som var begynt å bli litt mer smaksløs. Ikke noe sjakktrekk å kverne dobbelt i går for å la halvparten stå igjen og så forsøke å bruke det. Kunne like godt drukket Krone, eller Friele (kaffe blandet fra 100vis av ulike farmer, alt etter som hva som er tilgjengelig og smaksbildet blir... en average). Litt den følelsen nå. Skal på New Ambassadeur på Strømmen og spise indisk med venner i ettermiddag. Ellers må jeg innom en class ohlson og kjøpe noen oppbevaringsbokser. Får mer og mer lyst til å dra til USA, men er ikke noe utpreget vintermenneske så da kunne det fort blitt Miami. Hmm.. hmmm. Rekker jo dit en tur før Pnohm Penh
Da har jeg endelig landa på Gardermoen loungen 3t til flyreisen Geneve. Første lounge besøk på Osl Lounge. Premium delen er forsatt stengt på ubestemt tid. Er det noe interesse for 4d reisebrev fra tog i Europa?
Yep : Tog er bra! God morgen fra sola i Mexico. Siste dagen før nesa snus vestover mot landet til de feite mistroiske og uvaksnierte. Dog til avdelingen for slanke og botoxfyllte for et lite stopp sånn at SAS fremdeles har tid til å kansellere hjemreise på grunn av Corona.
God lørdag formiddag fra Larvik! Skyfritt og deilig sol i husveggen Eldstemann (13) forsøkte seg som VG-bud idag (med far på slep). 10 av 10 solgt og 150,- han kan bruke på «hva han vil» (les: Fifa-Points). Blir en ny runde imorgen Ha en flott lørdag!
God ettermiddag fra fjellheimen! Har kommet tilbake fra lunsj med han karen her. Kjøtt og fisk fra grillen, det var relativt digg. Om en time bærer det videre til Vianvang for å spise middag med samme mann. Skulle visst varte opp med noen gode viner også. Hadde ostesmaking med oster laget på seteren ved siden av tidligere i dag. Nam! I går var det masse nordlys, men jeg var visst ikke noe flink til å ta bilde av det.
Ikke et vondt ord om Friele …. det eneste som hjelper .. Har barn som kverner og veier og trakter de underligste sofistikerte kaffer ….. «Var det ikke en fantastisk kaffe pappa?» «Joda den var fin …..» Enten det er kaffebønner som er gått gjennom tarmsystemet til små gnagere eller «fantastiske» kaffesorter fra de rareste steder på kloden …. Godt å komme hjem igjen til Friele … Sånn er det vel å bli gammel og satt ..