God morgen ..her startet dagen kl 05.52! «Morfar jeg er våken!» Så var vi i gang . Dette blir en flott og solrik dag, tur på strilelandet står på programmet
God morgen fra gullkantina på Arlanda, hvor undertegnede er nydusjet og straks klar for frokost nummer to. God medvind over Atlanteren i natt sørget for tidlig ankomst fra Newark. Vi klokket faktisk bare 6t52m i luften i natt. SAS leverte som vanlig bra i business. For første gang longhaul opplevde jeg at purser kom bort og hilset meg med navnet mitt og takket meg for å være lojal diamantkunde før drikkeserveringen startet etter avgang. En liten men hyggelig gest. Dette var en litt spesiell flyvning som ble markert med vannbro ved avgang EWR. Kapteinen hadde sin siste flyvning for SAS og avsluttet med det en 43 år lang karriere som pilot i SAS. Vistnok er/var det den lengste i SAS med god margin.
God morgen fra Chiangmai hvor en er klar for utsjekk og retur til BKK. Nydelige dager på biltur i «Thailands green paradise» er over og hverdagen venter i Bangkok. Nå nytes kaffe i vakre omgivelser. Ha en glitters lørdag
God Lørdag! Her har en fått innvilget søknad om å gjøre ferdig taket på boden - så da drar en sporenstreks til hytten Ha en god en!
God helg! Da bærer det tilbake over fjellet. Håper på bedre vær ved Vøringsfossen på retur. I går var det om fossen at alle hadde hørt den men ingen hadde sett den Tåken var så tykk at et par biler kræsjet foran oss på parkeringsplassen på toppen.
God formiddag. Satser på en rolig lørdag. En av onkelbarna skal flytte. Så da blir det litt mellomlagring og organisering i dag. Alltid noe å bære på altså....
God morgen fra FRA og LH’s F lounge på A. Landet on-time og fikk fjernparkering med en 747. Kjapt av, bil til pass og på loungen ca 10 min etter deboarding. Siden flighten til OSL går fra A50 med fjernparkering blir det bil til fly selv fra A-Loungen så ikkeno behov for å gå over til FCT i dag God lørdag folkens
God morgon frå Sunnfjord. Eg og avkommet er ute og luftar oss og jammen kjenner eg sola i ansiktet. Her starta dagen ein time seinare enn hjå @Eddie47, og med kommentaren «Pappa eg har tissa meg ut!». Heldigvis har det komt inn litt poeng frå SAS i dag, og eg runda dermed 750k poeng for fyrste gong. Eg må fly meir.
God morgen! Kaffe, rock, IF. Det var nesten dødt løp på morgentrådene i dag, men @Eddie47 skrev fortere enn @Flight Cancelled Tipper det blir en god lørdag uansett! Planer for dagen: - Bygge to IKEA skuffer - Tømme minst én pappeske med ting - Spise middag Ha en super lørdag!
God formiddag fra Havila Capella. Livet ombord er behagelig, nå nærmer vi oss Honningsvåg. I mangel av flybilder legger vi ut kveldsstemningen fra i går kl 22.50. Ha en fin dag.
Morn fra Hammerfest. Ordnet til ting på festlokale i går kveld, så nå er det meste klart for kvelden feiring. Om jeg er skikkelig heldig blir det omvisning på Melkøya i morgen, før avgang sørover igjen. Ha en flott helg dere også
Blir Frognerbadet i dag. Årets siste tur. Ingen flyvninger, men Afrika nærmer seg. Må bare få passet mitt…. Ellers vurderer jeg London i bursdaggave til min bedre halvdel. Eller er det noen som har andre tips? Kravet er hyggelig julestemning og at SA flyr dit.
God lørdag fra Oslo, her skal det ut å handles med en handleliste som ville vært en trippeltrumftorsdag verdig. Må provianteres heftig før storinnrykk av slekta i forbindelse med ungenes bursdagsfeiring i morgen. Når handlingen er unnagjort blir det nok kjøkkentjeneste for baking og matlaging resten av dagen.
God lørdag fra Oslo fjorden. Grunnet at det fremdeles er vanskelig å få bonus seter med Ba ble London byttet ut med Colorline denne helgen. Oslofjorden er fin Nyt lørdagen alle reiseglade.