God lørdag fra Oslo Ser ut som det kan bli en fin dag værmessig. Passet veldig bra at det åpnet for skjenk i glasset igjen, for kvelden skal nytes på Statholdergaarden. Laurits og Laura kan ta seg en tur på IKEA og få gratis middag i anledning navnedagen.
God morgen fra solkysten .. grått og litt fuktig i luften .. Kaffe og fyr i peisen.. Her er det arbeidsleir, skulle hatt @kjeeli her fordi vi fortsatt driver og maler furupanel i stuen! «Vi må jo bli ferdig før du reiser, vet jo aldri når du kommer hjem igjen!!» T-12 til LAX (blir borte bare i 4 dager)
God morgen! Litt mer overskyet her ute på landet, men det blir en fin dag likevel. Klarte å komme ut av sengen uten hjelp i dag, så kiropraktoren gjorde jobben sin i går. Får besøk i dag, og skal planlegge USA-tur i februar. T-14 til LAX og FLL. Og så: T-35 til LAX Kos dere på lørdag!
God lørdag fra Haneda. Suites lounge og Ana lounge v gate 110 er åpne begge to. Udon øl og dusj før United Polaris til Chicago
God lørdag fra vaksinemaskineriet på sluppen! Fikk fast track hele veien og ingen kø når jeg var 5 min forsinket Etterpå blir det en tur utover for å se om hytten fortsatt består
Jøss er du ikke ferdig med det ennå? Sånn er det vel når man har helg hver dag Kudos for at du gjennomfører ett slikt prosjekt et halvt år etter operasjonen!
God formiddag fra Tigerstaden Min yngste vil ha hull i ørene i dag, da blir dagens gjøremål finne en frisør som tar amex På kvelden blir det en tur ut med gutta for noen øl og sjekke stemningen ute etter kranene har åpnet på ny. T33 til Mia eller Lillehammer. Ha en strålende lørdag alle IF-ere
God morgen fra Gardemoen! Endelig flytid igjen etter tørke siden November 2019.. Frokosten ble inntatt i loungen og nå er vi ombord SK1455 for avreise til CPH hvor ferden går videre til New York God Lørdag!
God laurdag frå Sunnfjord. Madammen har fått lungebetennelse får sove lenge i dag. Jammen snør det ute, og eg har fått trumf. Vurderer å bestille haustferie, sjølv om vi eigentleg har sagt at vi ikkje skal på haustferie i år. Det er vel berre å bestille? So spørst det kvar…
God morgen fra stua. bare en uke til og da sitter jeg ikke på stua men på sk1455. Satser på å få til en tur innom eventyrloungen før ferden fortsettes til LAX. I dag skal det handles ipad, noe jeg har vurdert å kjøpe en god stund men i dag er dagen! Kjekt å ha med på tur. Ha en flott dag alle sammen
God morgen fra et snødekt Trondheim. Rolig lørdag uten de store planene, kanskje en skitur. T-13 til Bergen og solkysten, ikke bare bare det. Ha en flott dag
Morn! Sen morgen, det var deilig. Kaffe i koppen og eggene står på kok. Skulle ha gitt bort et restaurantbesøk til mine foreldre som reiser til Granka i begynnelsen av mars. Noen som kjenner en bra++ i nærheten av Amadores/Puerto Rico?
God "morgen"! Her går det treeeeeegt etter 3.dose koronavaksine. Trøtt som en dupp og energinivå som en skilpadde, men enn så lenge ingen hodepine eller andre ulumskheter. Så det er jo lov å håpe man slipper unna med litt redusert kapasitet Ellers har je ombooket litt hoteller og airbnb i Miami. Skader ikke å få mest bang for the buck
Tok selv 3. dose i går. Er helt kjørt idag.. Null krefter, vondt i hodet og verk i hele kroppen. Hadde NULL bivirkninger på dose 1 og 2. Hadde Pfizer på de to første og Moderna nå. God bedring til meg!
Reisebrev? Og gjerne litt mer detaljer ang. status på HND ved transit der, hvis mulig Fortsatt god tur!!
3 pfizer her (pga graviditet). Var muligens derfor jeg slapp billigere unna. Bortsett fra en vond arm, merket ingenting etter dose 1, litt etter dose 2 og enda mindre nå. God bedring til alle 5G injiserte
Noen ganger må det faktisk gjøres reklamasjonsarbeid fordi det tidligere er gjort noen lettvinte løsninger!!
God ettermiddag frå SAS-Loungen i København. Her ventast det på jomfruturen i SAS C til Chicago, ser ut til at ting er på skinner enn så lenge. Dermed skal diamanten heim. Ser ut til at vi havnar på forskjellige terminalar i Chicago @ccurrahee. Ellers blir det kjekt å teste @milehigh sine hotelltjenester i Chicago før fruen skal vere med og teste tilsvarande i San Fransisco neste helg. T-0 ORD T-6 SFO
God formiddag fra Fornebu! Tredje dose på meg i går også @Jeanette @indahla Fikk den heldigvis såpass sent på kvelden at det ble relativt tidlig natta i går. Mistenker jeg slapp unna det verste siden jeg fikk en god natts søvn. Men er faktisk sånn passe slapp i dag. Merker at ting går litt i slow motion og at jeg ikke har store planer enn å tilbringe mye av tiden med filmer og serier. Bortsett fra det blir det først Bergen neste helg og Molde helgen etter. Ellers er alt klappet og klart til både Istanbul i vinterferien, samt Lisboa i påskeferien. Ønsker alle en fin lørdag!