God morgen fra hovedstaden. Definitivt innevær - vurderer om jeg skal "sove frokost" om en liten stund. Ha en forhåpentligvis tørr lørdag.
God morgen. Frokost er fortært, så nå er det bare å komme seg på jobb. Ser det regner ute. Grompf Ha en fin lørdag
God morgen fra Kongsberg. Her fortsetter rutinen med annenhver dag av sol og regn. I dag er det pissregn som står på kalenderen... Nå er frokosten fortært og turen går ut i nevnte møkkavær for å lufte bikkja Etterpå blir det en runde på trening også tipper jeg det blir sofaen resten av dagen
Søringa Sol her i nord! (Vel, delvis skyet, men det tar vi som sol.) Eksamenslesing og jobb på programmet i dag også. Og slik går nu dagan.
Grdmpf fra de indre bygder. Revelje kl 0640 i dag. Det er lumpent på en lørdag... Så nå er det full fart hele dagen. Og jeg er trøtt som den berømte strømpen. Var det en dag jeg hadde fortjent å drikke på så var det i dag. Men neida. JobbeJobbeJobbeJobbe til langt på kveld, og ny travel dag i morgen.
God lørdag fra Stavanger. Frokost fortært, fjernsyn sett. På tide å sette kursen ut. Må handle maling til Polakkene som skal gjøre noe malerarbeid for meg, for ordens skyld, hvitt arbei. Ellers blir det nok en tur innom Bryne hvor noe de kaller Jærdagene, arrangeres. Blir nok både pølse og is der ja. Ha en fin dag
Det der ligner da på grillpølser? De skal vel ikke varmes på den måten? God lørdag forresten. Digg med helg etter enda nok en passe bedriten uke på jobben "Famous last words" fra en kollega, da feriekabelen for denne og neste uke ble lagt: "Rull inn, 'a. Det er da ingen som blir sjuke her". Ja, bortsett fra han som sa akkurast det, da. Hadde det ikke vært for at en annen kollega ombestemte seg og droppet ferien, så... Min tur om to uker, og det gleder jeg meg til. Så får vi håpe at kona til han som skal erstatte meg ikke føder for tidlig. Anyway. Helg, og det er digg . Setter straks turen mot Oslo for øl, burger og en feit mexikaner.
HELT innafor mener både jeg og @tommy777 m.fl.. http://forum.bonusfeber.no/threads/merkelige-matretter-rundt-i-verden.3104/page-2
Guten morgen fra Lillestrøm. Sitter bare og har stri-lyst til å tilbake til Sør Stillehavet igjen, men isteden har jeg meldt jeg på Country Festivalen i Seljord! ANTI KLIMAKS!!! Det må da være en måte å komme seg dit på (South Pacific altså. Ikke Seljord) uten å blåse 40 lapper på flybillett og ikke reise bak i balja. GrrrrrrrOMPF Hadde
Hvorfor gikk ikke det bilde i spamfilteret??? Nå har jeg endelig en lørdag på cafe, og dette er det første som møter meg ;-)
Hehe. Jeg har tidligere hørt rykter om at det foregår "trekking" av grillpølser nord for Trondheim, men at dette svineriet skulle spre seg til Østlandsområdet hadde jeg ikke trodd! Hva blir det neste? Trukket grillpølse i vaffel?