Lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Goranabanana, 10. juni 2017.

1. Goranabanana

Goranabanana Nytt Medlem

Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    13
    God alt for tidlig morgen ifra OSL.
    Turen går til Sevilla via Frankfurt med LH. Klar for en solfylt uke på jobb i Sevilla Ha en fortsatt god helg ☺️

Baldrick liker dette
  2. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra det sædvanlige kaos på en lørdag morgen hvor alle vandaler er stået tidlig op og tydeligvis drikker meget sort kaffe med redbull hver gang jeg vender ryggen til. Som sagt, alt er som det plejer...

ArthurDent and Baldrick like this.
  3. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra et vått Hallingdal. Må vel vurdere å trene litt, ta en tur på kontoret og ikke minst begynne å planlegge roadtrip i USA til sensommeren. Reiserute og ting å gjøre.

4. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Må seie meg imponert over kor tidleg folk står opp på ein lørdag utan å felle ei tåre.

Grå dag i vest i dag, men det ser ut som om det kan bli happy ending.
    Eg vurderar også å trene i dag...
    ...nope, det vart det ikkje noko av. Blir heller ein pastasalat med bl.a bitar av paprika (vitamin-c og antioksydantar er gull verdt når ein ikkje har rødvin og sjokolade for hand) til frokost om litt.

Ha ein fin dag alle sammen!

Baldrick, Eddie47 and Blaa like this.
  5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra det blide Sørland.
    I går ble det mange timer på forumet, en rekke reisebrev tatt igjen. :)
    Nå er det bare noen få igjen å lese, tar sin tid men er også givende :)

Ha en god dag, så håper vi på live updates fra privatjeten i dag :)

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    En fin dag i verdens vakreste by ...
    Naboen, en geskjeftig dame som protesterer på alt fra næringsvirksomhet i nærområdet og støy fra båter som ligger ved kai uten landstrøm og gjennomganstrafikk osv., sendte en mail før 1. mai til alle naboene om at vi måtte respektere helgedagsfreden og ikke forstyrre naboene med utilbørlig støy.
    I tillegg henviste hun til politivedtektene. Mailen var svært streng i tonen og den var egentlig til meg, som en søndag i fjor jobbet litt i hagen før jeg skulle fly ..

I går kjøpte jeg en kraftig "skogrydder" og startet tidlig opp med å rydde i kvister og lyng og det som har fått vokse fritt de siste årene. Jeg var bevisst med å rydde godt nær muren til nabodama, men det var faktisk tyngre enn jeg hadde trodd for i min hage lå hennes hageavfall fra de siste 25 år ...

Du verden for en nabo ... kanskje jeg skal sende en mail til alle naboene om at kommunen tar i mot hageavfall?

(For de som lurer, ja jeg har for stor hage og jeg har skjelden vært i skogen der oppe. Siden jeg har reist litt så har definert mesteparten av hagen som naturtomt, og mose er godt å gå på.)

Det var en fryd å bråke!

Last edited: 10. juni 2017
    Are and Blaa like this.
  7. Stuttfeiten

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    :) Eg har ikkje sjans å la vere å ta slike. Ser sjeldan/aldri på desse bilda i etterkant, men akkurat der og då så er det så fantastisk flott at eg berre må knipse. Og så videoar av øyeblikket ein går ned i skylaget... Godt at GB er gratis heilt til disken er full.

8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Lørdag indeed......vi feirer innflyttinga i hytta :)
    IMG_5704.JPG

DanH, Henrik, Stuttfeiten and 3 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    ....feires med stil!

LN-FHU liker dette
  10. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer så mye :)

LN-FHU liker dette
  11. Stuttfeiten

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel mulig at eg har forurensa ein del innlegg her med solnedgangar litt ute av fokus, men brukar ikkje Instagram. Er vel mest fordi eg vil ta vare på eit fantastisk syn, samtidig som eg nektar å innsjå at det sjeldan blir bra resultat av knust kameralinse på mobilen og skitne vindu...

Eddie47 liker dette
  12. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Det at du har begynt å reflektere over hva dine barn ønsker å se betyr kanskje at det er en liten en på vei? :cool: Gratulerer, i så fall!

mathiasfe liker dette

Del denne siden