God formiddag! Solen skinner over hovedstaden, kun skjult av diverse skyer, det er lørdag, og jammen har man ikke fri! Ergo: plenty med anledning til å gjøre huslige sysler som har måttet vente... Men hey, de klarer sikkert å vente en uke til, denne helgen skal nytes. Innså også plutselig at det nå er kun to uker til til neste møte med SQs A380, det må jo feires! Ha en fin lørdag, med kun moderate ambisjoner om produktivitet...
God formiddag fra Nordens Paris Her er det kun 6° og skyet ute. Idag skal jeg på en 3kilometer langs gåtur inne i Ramfjordnes sammen med roverlaget mitt fra speidern. Det blir ålreit. Ellers kan det melde om at det er 10 dager til jeg reiser over dammen til Toronto! Jeg er klar Så da ønskes det en god lørdag til alle her inne
Stille her idag. Har lovlig grunn, jeg har fløyet!. Mot nord, mot nord! Softblocken funket, og syltetøyet er forbedret bort. God lørdag!
God Lørdag! Her er det arbeidshelg som gjelder, men viktige ting er så klart blitt gjort! Årets guttetur ble bestilt igår og turen går i år til Bali. Dog ikke før i starten av November, så får håpe årets regnsesong blir litt forsinket :O God Lørdags ønskes til alle
God ettermiddag frå Sunnfjord. Sola skin ikkje, men det skal den i morgon. Dagen har gått med til å lage pizzadeig, trene og no sit eg jammen på kontoret. Det kom nett inn over 400 trumfkroner frå Choice, so no kan snart vinterens ferie tingast. Er det nokon her som har erfaring med å reise med EVA air frå Europa? Eg får meir og meir lyst å prøve dei, men finn ingen ledige biz-seter når eg skal booke på SAS.no (7-8-9 desember). ExpertFlyer syner nesten tom kabin. Er det nokon som kjenner til policien deira for når dei slepp Biz-seter til award?
God lørdag! Har gjort unna forefallende, så resten av dagen går vel med på å snuse etter gode hotelltips i Hong Kong-tråden. Håper dere andre også får en god planleggingsdag! Relatert: Har man tilgang på en lounge som er åpen 24 timer når man flyr SAS fra HKG? *A lounge finder bedyrer at man ikke har tilgang til disse, selv med *A gold
God formiddag fra Oslo. Ryddeprosjekt i bod og skap i dag. Angrer allerede på at jeg har utsatt det til siste minutt. Skottland med gamle studiekamerater på onsdag. Kombinasjon av roadtrip og en passelig mengde whiskysmakinger, det blir solide greier. Ha en flott en, folkens!
God ettermiddag fra hovedstaden! Har kommet meg hjem fra Støtvig Hotell, der det var sommeravslutning med jobben i går. Jeg trengte nok ikke den siste drinken, men der og da virket det som en god ide.. Heldigvis fortsatt litt helg igjen. Og neste uke har bare tre arbeidsdager!
God ettermiddag fra Vejle. Slitne bein hviles etter to hele dager i Legoland....skal strax ut å fange noe middag med la familia Oppgradert leiebil på BLL....fra K til X( sier meg ikke en dritt egentlig, men utleieren bedyret oppgradering så da får man vel tro på det ) Ha en strålende lørdag- jeg har litt å pusle med når jeg kommer hjem
God ettermiddag fra hovedstaden. I dag har det vært «Harry-tur» til naboene i sør og vest. Lite trumf, men EB blir det uansett. Med ny bil, så må jo doningen testes på store veier også... Nå blir det wok til middag, grønnsakene er handlet på Kiwi. Det gledes ...
God kveld fra Vilnius. Sitter på Alchemikas Cocktail Bar og nyter en Negroni etter middag. Kos dere i helgen , folkens!