Lørdagstråden - sen ettermiddag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kjakan, 07. mai 2016.

  1. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Ligger på rommet til datteren min i hennes leilighet i Enschede i Nederland fordi jeg har så sykt vondt i ryggen. Heldigvis studerer hun til fysioterapi og kan fikse meg litt, men jeg måtte få slappet av litt før hun satte i gang.
    Har vært et fantastisk vær her med hele 28 grader og strålende sol, og det kan vi like! Ser også at mange der hjemme også koser seg, så da håper jeg det holder til vi kommer hjem i morgen natt. Gruer meg litt til hjemturen i morgen - skal kjøre hele veien hjem til Skedsmokorset. Heldigvis går det an å blåse ut litt rusk i Tyskland, men det er da noen timer i bil uansett. Vi har vel også fyllt opp bilen med masse stuff fra datteren da hun er ferdig her i NL til sommeren. Så får vi se om vi orker å ha henne boende hjemme lenger...
     
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo.. Her nytes ikke finværet. Kun pakking, pakking, pakking.. = Snart flytting! :)

    Ha en fortsatt strålende lørdag dere som ikke leser dette fordi dere nyter finværet! ;-)
     
    Kjakan liker dette
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go kveld fra M/F Korsfjord.
    På tur te en kompis si hytte for øl,akkevit og konjakk. Sikkert i den rekkefølgen også...... God morgen hodepine
     
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Årets første dag i shorts (innendørs, kan jo ikke skremme naboene ...). 18 grader og litt ekkel vind gjorde at det ble litt booking og fotball. Heia Start! Eller Brann!

    Ha en fin kveld, med eller uten ball (i entall) ;)
     
    Bizflyer liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra det tyske!
    Nettopp inntatt et fantastisk måltid med deilig ferske asparges som var høstet inn i dag morges! Bedre blir det ikke! Spesielt med en chablis grand cru til...

    Nå skal det drikkes litt til...
     
    KatManDu and Tore like this.
  7. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    @Edvard: Har du lest boka til Mark Vanhoenacker? Perfekt for de som er over-snittet interessert i fly og har sans for lengre reiser i tekst.

    Forøvrig, god kveld fra Trondheim. Herlig vær som tillater t-skjorte, tøft skifte for en som kom inn fra Longyearbyen i går.
     
    Edvard liker dette

Del denne siden