Så nå var dagen kommet, da jeg skulle til Thailand. Stormen Aina herjet som den bare kunne, men flyet skulle gå og kom seg av bakken, og jeg hadde en ganske turbulent flyging til OSL. Trodde ett øyeblikk at kapteinen skulle prøve seg på en deathroll med passasjerflyet men det var bare ristingen vet takeoff. Flyet fra OSL til ARN ble forsinket og det var like før at jeg ikke rakk flyet til HKG på grunn av dette, men det gikk Så nå litt om SAS Business På staren av flygingen så ble jeg servert en velkomstdrink og de berømte nøttene, som så mange her ikke er så opptatt av, og ja de var gode og varme som starter valgte jeg en kaviarmix som var ganske så god Også var det kalkun servert med litt hvitvin til middag Jeg avsluttet jeg middagen med sjokoladefondant, med baileys og kaffe Alt dette fra SAS egne julemeny på SAS Business Så med Snacksbaren er dette SAS Business,
Riktig god tur. Etter mange forumbekymringer er det godt å se at du er på vei. Løyromen fra Kalix er verdt prisen hos SAS alene spør du meg
Så var jeg inne på Krisflyer Lounge i Hongkonf for å ta meg en Singapore Sling Måtte gå til baren Der ordnet jeg meg en ekte Singapore Sling Jeg kan også si at varm mat menyen til Krisflyer er mye bedre enn hva SAS har å tilby på sin lounge, men det skal ikke så mye til Også kan jeg si at snacksmenyen var helt rå Men Singaporske tiramasu ble favoritten min Så dette var Krisflyer louge Denne loungen her var mye bedre enn de vi har i Skandinavia
Jeg skulle gjerne ha postet fra HK ekspress også, men kontrasten fra SAS Business til en gammal russisk Antanov maskin bli litt for drøy, men er nå fremme i Chiang Mai
Tilbøyelig til å være enig. Kjøpte med meg en boks ( på størrelse med snuspakke) fra ARN -som kostet det hvite ut av øynene..... men en kommer et langt stykke på vei med et glass lodderogn av god kvalitet.
Ikke skru opp forventningene der, den er rimelig trist for å si det mildt. %'ene er heller ikke tilstede om du skulle håpe på en Singha eller annet.
Godt å se du kom deg avgårde og har ankommet varmen ett stykke unna vinterstormer her hjemme. Nyt oppholdet