Tror aldri jeg har opplevd å ha så flaks som jeg hadde på denne turen og det kan jeg takke Gullstatusen min for men på grunn av kaoset så fikk jeg ikke tatt så mye bilder av reisen ned, da jeg måtte stresse med å få tilbake passet som en fyr gikk avgårde med, og jeg fikk hans i transiten.
Det ende med at han som skulle fly ca 20 minutter etter meg mistet flygingen, og jeg skulle etter alle kunstens regler ha gjort det samme, men på grunn av miraklet at flyet mitt til Delhi og en enorm innsats at folkene i loungen så klarte de å få både meg og bagasjen med på flyet
Så med gullhår og gullkort så kom jeg med på flyet, også stoppet ikke kaoset der, og på grunn av 4 timer i grensekontroll bare for å komme inn i landet, noe som trolig er verdensrekord i tregt og kaotisk arbeid så kom jeg inn, men flyet til DED som jeg hadde beregna 6 timer imellom kunne jeg se langt etter.
Så trodde en at det var bare å booke Air India til DED men flyet ble utsatt og utsatt før det ble kansellert, så nå hviler jeg på ett rom på DEL og det som skulle bli en 18 timers reise har blitt 36 timer+ for å komme meg til Rishikesh.
Så prøver å borde flyet i morgen tidlig men etter Indisk flystandard så gir jeg det ca 50% på at flyet går i morgen ... Så kanskje flyet går kanskje ikke, sånn er det i India går litt på kaos og spontanitet her nede, bilder kommer siden om Rishikesh, og innenriksloungen på DEL var ikke noe å rope hurra for
Last edited: 05. mars 2020