Mornings slabbedasker. Rundet en time med hjemmekontorering allerede. Til helgen er det fly! Hvem sku tru at en kunne glede seg så mye til innenriksreiser.. Ha det kjekt
God morgen fra Viken. Blå mandag...Fikk nesten glass vann i ansiktet idag da alarmen hadde vekket alle utenom meg... Nå venter en ny uke, med nye utfordringer, er verden på bedringens vei? Trumpen har ihvertfall hval fartet med secret service, i smittet tilstand, NYC stenger ned. Men det svarte gullet er opp igjen over 40$ fatet. Ja en super dag videre
Mandagsmorgen på hytta til svigers. Høstferie med familiebaletten Fridykking etter kamskjell og krabbeteine står for tur - kun avbrutt med 2 teams møter Fint høstvær på Hitra
God føremiddag frå Sunnfjord. Duskregn i morgontimane, men kva gjer vel det når ein snart har nok poeng til å booke seg heimtur til sommaren? På tide med meir kaffi og meir hardt arbeid. Ha ein innbringande dag.
God(?) formiddag fra Romsdalen I gang med dagens/ukens hjemmekontor. Halve kontoret har høstferie, så det er mulig at en slipper unna den store mengden Teamsmøter og faktisk får gjort litt arbeid. Mindre kjekt at bilen har konket fullstendig, så venter nå på redningsbil som skal prøve å få lurt den ut av garasjen og opp på et lasteplan. Kjekt med elbil, men er ikke mye en får gjort av feilsøking selv med disse moderne bilene. Bra en ikke hadde noen høstferieplaner selv Ha en forhåpentligvis problemfri mandag
Lunchilsen fra hjemmekontoret i hovedstaden! Hjemmekantinen stilte opp med egg&bacon, det hjelper adskillig mer på humøret enn vegetarmandag på bortekontoret... I tillegg ser jeg at poengene fra forrige helgs SAS Mastercard-kampanje er kommet på bok, og at det er kun 4 dager til man skal ut og fly, så enhver følelse av blåmandag er både borte og vekke! Og så går det mot helg...
God lunsj, nøyaktig ett år siden undertegnede vendte nesen over Atlanterhavet for første gang. I etterpåklokskapens lys veldig lurt å pushe på for å få til den turen. Blir nok vanskelig å få bestemor til Påskeøya i overskuelig framtid
God mandag ønskes fra Olja også. Nå er det bare to dager til hjemreise og mini-høstferie til Bjorli og Ikea i Trondheim, der det ene nok blir hyggeligere enn det andre... Nydelig! Hvor på Hitra er dette? Min søster har også hytte der nå og jeg har stort sett tilbragt hver eneste sommer der oppe i oppveksten.
God dag! Skal til Flesland om ett par timer (i retning Værnes), og ser frem til litt visne epler, first price kjeks og pulverkaffe i SAS-loungen på Flesland. Har hatt faste i hele dag slik at jeg er ladet opp og klar til gildet. Det er noe høytidelig og andaktsfullt med å være en av få som får servert slikt. Også får man så mye man vil! Dette har jeg gledet meg til i uker!
Der i nærheten var jeg mye i oppveksten. Vi hadde sommerhus i Bispøyan gruppen, handlet på handelsstasjonen på Monsøya mens den enda var i drift, reiste ut fra Grefsnesvågen. Det var tider det.
Høstferie for oss vest for langfjella. Fjelltur, raking av løv, plukking/høsting av rognebær. Rakfesk til middag. Sterk kost for en vestlending. Men som med lutfesk så ordner det seg med god akevitt...!