Langt på onsdag i Singapore

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av rimitone, 27. sept 2023.

1. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    IMG_20230927_140531.jpg God morgen der hjemme som dere våkner. Basseng og sol er også en ok måte å starte dagen på. Ønsker alle en god midtveis

2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra et teamsmøte i oslotraktene. Her er en stuck foran skjermen de neste fire timene.

Reiselysten ble ikke mindre av bilder fra Google foto som minner om at på denne dag for nitten år siden var jeg på Fraser Island utenfor Queensland og kjørte rundt på sandstrendene og stiene i en svær 4WD.

ferie Oz 195.jpeg
    Her et bilde fra arkivet.

Wiolenze, Spielhaug, haifinn and 9 others like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tenerife.

20230927_081231.jpg
    H10 Atlantic Sunset.

Ha en fin dag dere også.

anders82, Spielhaug, haifinn and 10 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,626
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra MBT. Vellykket hjemreise med LH i går kveld.

Sett meg lei av Uber og taxi som ikke leverer fra OSL så jeg bestilte Blacklane for henting i går kveld. Det fungerte helt utmerket, sjåføren stod å ventet når jeg kom ut og jeg var hjemme under 30 min etter landing selv med bussgate.

I kveld blir det utreise igjen, LH til MUC. Håper å rekke middag/kvelds på FCL før det blir en natt på flyplass Hilton.

5. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gullstua OSL

Her venter vi på et forsinket fly til Stockholm, hvorpå vi skal videre til en ny destinasjon for undertegnede, RNB. Heldigvis god transfertid på ARN så foreløpig ikke noe problem.

Travle dager ettersom fast bopel også skal flyttes i løpet av den neste måneden. Blir ikke direkte praktisk å bo på Kolbotn i stedet for Jessheim ift reising, men det har selvfølgelig andre fordeler :)

Ha en strålende en…!

Berlioz, Wiolenze, holmen and 7 others like this.
  6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå kontoret i Florøida. Her går det i kaffi og energidrikk. Min unge, vakre og velskapte lekam var ikkje i seng før i 2-tida ein natt. Ein god nabo kom på døra i går kveld med ein oppdelt hjort som eg måtte ta no. Då vart det laga til eit proviorisk oppheng i garasjen som vart ferdigstilt i dag med viltnett frå Felleskjøpet (som tek AmEx) slik at flogene ikkje får skjende maten min.

Trøtt dag på jobb med andre ord. Godt vi berre skal jobbe til midnatt. Cirka.

Berlioz, Arvid1410, Wiolenze and 5 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,517
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra godstolen.
    Har vekslet mellom godstol og seng de siste dagene. Har fått noe influensa-aktig. Synes det bør gi slipp, er lei.
    Rekker vel å bli frisk innen neste uke, når jeg skal på ‘guttetur’ til Gdansk. Klarer ikke å glede meg helt enda, gitt formen nå, men det går seg vel til.

Ha en bedre dag :)

Kristian, Berlioz, Arvid1410 and 3 others like this.
  8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,146
    Bonuspoeng:
    293
    Happy onsdag

Arvid1410 liker dette
  9. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra gullstua. Lenge til avgang mot København, men det klaffet grei tå reise opp mellom møter og for å få unna litt administrative oppgaver og et lite telefonmøte eller to fra minikontorene.

Deretter noen timer venting i Køben før avgang til JFK, og omtrent når morgentråden for torsdag er klar sjekker vi inn på motellet i Ardsley og stuper i seng.

Ha en kanonbra en!

10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Morn! Her har vi testa tidenes «most useless self checkin» i Wien. Automaten kunne sjekke oss inn, men ikke skrive bagasjetag og ikke boardingkort. Altså…makan!
    Må si KLM leverer i eco, nistepakkeskive med ost eller eggesalat, og drikke til, både varmt og kaldt. Så ble det en runde i Boeing og så junglejet. Ha en fin dag!

Kristian, Arvid1410, Berlioz and 2 others like this.
  11. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,626
    Bonuspoeng:
    183
    FCL på G i Munchen funket fint som ankomstlounge med litt snadder til kvelds;
    IMG_3449.jpeg IMG_3450.jpeg

Last edited: 27. sept 2023
    Sonictravel, NoLimit, haifinn and 4 others like this.

Del denne siden