Hei! Jeg kastet meg rundt og bestilte en reise med SAS' vennesalg tidligere i vår. Dessverre var jeg ikke logget inn, og nå får jeg ikke reservert sete uten å betale (er EBG). Finner det noen måte å legge inn nummeret på i etterkant, men før check inn åpner? Jeg har forsøkt Widerøes legg til EB-nummer-side, men den fungerte dessverre ikke. På forhånd takk for hjelp!
Kan du ikke søke opp bookingen på SAS.NO og legge til bonusprogram....f.eks her : https://www.sas.no/misc/service_links_container/finn-bestilling/
Jeg har opplevd det samme. Jeg kontakta SAS chatten. Dem la dette inn til meg med en gang. Dem kan også reservere sete for deg i samme slengen vis du ønsker dette, eller så kan du jo logge inn og fikse det selv etterpå
Takk for svarene, alle sammen! Jeg forsøkte sas-chatten, men de sa at de ikke kunne gjøre det. Da får jeg bare prøve agentruletten helt til jeg treffer noen som kan hjelpe meg Vet dere forresten hvordan det fungerer med setereservasjoner hvis man mister statusen innen man flyr? Rykker ned til EBS om et par måneder, og denne reisen er ikke før i november...
Det type chat ruletten. Bare kontakt chatten på nytt og gamble på at du får noe andre. Eller ring inn til dem. Mitt var booket via reisebyrå tilogmed og dem kunne legge inn mitt nummer for meg. Men å ringe fungerer ofte litt bedre. Har fått beskjed på chatten om at dem ikke kunne velge sete for meg (Booka via byrå så kunne ikke selv) Spurte om jeg kunne ringe 05400 og dem fikse det. Da fikk jeg til svar at ja, jeg kunne prøve, men nummeret var 04500. Så dem kan ikke sitt eget nummer en gang Ringte inn og alt ble fikset med en gang
Formoder at du allerede har bestilt billetten? Da har du status når du bestiller til å reservere sete, har du reservert sete så tar de ikke bort det fordi du har endret status i mellomtiden.
Stemmer, @RoadKing! Da satser vi på at jeg får beholde et brukbart sete (hvis ikke Optiontown-terningene faller ned der jeg ønsker... ;-)).
Hva med å maile på EBG-mailen dersom chatten ikke kan (eller vil) hjelpe? De har vært veldig behjelpelige og raske å svare (da jeg omsider fikk informasjon om at det fantes en slik mailadresse....)
Herlig tips, @Asbjorto! EBG-mailen fikset biffen på en liten halvtime, på en dag hvor chatten sikkert har nok å gjøre med å håndtere streike-ombookinger