Legge til Eurobonus-nummer i bestilling

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Einar, 20. mai 2015.

  1. Einar

    Einar Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Hei!

    Jeg kastet meg rundt og bestilte en reise med SAS' vennesalg tidligere i vår. Dessverre var jeg ikke logget inn, og nå får jeg ikke reservert sete uten å betale (er EBG). Finner det noen måte å legge inn nummeret på i etterkant, men før check inn åpner?

    Jeg har forsøkt Widerøes legg til EB-nummer-side, men den fungerte dessverre ikke.

    På forhånd takk for hjelp! :)
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Prøv chatten på Widerøe eller evt. SAS?!
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Chatten til SAS ordnet dette for meg sist :)
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
  6. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Prøv å kontakt SAS support :)
     
  7. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har opplevd det samme. Jeg kontakta SAS chatten. Dem la dette inn til meg med en gang. Dem kan også reservere sete for deg i samme slengen vis du ønsker dette, eller så kan du jo logge inn og fikse det selv etterpå :)
     
  8. Einar

    Einar Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Takk for svarene, alle sammen! Jeg forsøkte sas-chatten, men de sa at de ikke kunne gjøre det. Da får jeg bare prøve agentruletten helt til jeg treffer noen som kan hjelpe meg :)

    Vet dere forresten hvordan det fungerer med setereservasjoner hvis man mister statusen innen man flyr? Rykker ned til EBS om et par måneder, og denne reisen er ikke før i november...
     
  9. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Det type chat ruletten. Bare kontakt chatten på nytt og gamble på at du får noe andre. Eller ring inn til dem. Mitt var booket via reisebyrå tilogmed og dem kunne legge inn mitt nummer for meg. Men å ringe fungerer ofte litt bedre. Har fått beskjed på chatten om at dem ikke kunne velge sete for meg (Booka via byrå så kunne ikke selv) Spurte om jeg kunne ringe 05400 og dem fikse det. Da fikk jeg til svar at ja, jeg kunne prøve, men nummeret var 04500. Så dem kan ikke sitt eget nummer en gang :p Ringte inn og alt ble fikset med en gang :)
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Formoder at du allerede har bestilt billetten? Da har du status når du bestiller til å reservere sete, har du reservert sete så tar de ikke bort det fordi du har endret status i mellomtiden.
     
  11. Einar

    Einar Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Stemmer, @RoadKing! Da satser vi på at jeg får beholde et brukbart sete (hvis ikke Optiontown-terningene faller ned der jeg ønsker... ;-)).
     
  12. Asbjorto

    Asbjorto Bitt av basillen

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    89
    Bonuspoeng:
    18
    Hva med å maile på EBG-mailen dersom chatten ikke kan (eller vil) hjelpe? De har vært veldig behjelpelige og raske å svare (da jeg omsider fikk informasjon om at det fantes en slik mailadresse....)
     
  13. Einar

    Einar Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Herlig tips, @Asbjorto! EBG-mailen fikset biffen på en liten halvtime, på en dag hvor chatten sikkert har nok å gjøre med å håndtere streike-ombookinger :)
     
    Travellingalf and Asbjorto like this.

Del denne siden