Jeg reiser over på onsdag
Lander tilsvarende som deg og planlegger 2,5 timer kjøring til Everglades første dagen.
Jeg flyr C med SAS og planlegger å sove noen timer ombord, og avslutte ølsmakingen med WingPin i rimelig tid.
Det er gode veier, og selvfølgelig tilsvarende trafikk ut fra Miami mot Orlando. Men jeg har kjørt turen, og videre fra Orlando selv og synes det gikk helt fint.
Tips : Last ned lokale kart på google maps før avreise. Tag hoteller og leiestasjon. Åpne google maps, og se på ruter og se litt på utkjøringen fra flyplassen.
Anngående leiebil? spørs veldig hva dere vil ha. Min erfaring fra sist er at Cabriolet er kult i ca 2 timer, etter det er det støyene og trangt pga design når du uansett kjører med taket på.
Alle leiebil sentrene i Miami ligger samme sted, følg skilt etter emigrasjon og ta toget til leiebilsenteret.
Om du ikke har preferanse : Sjekk expedia på leiebilfronten, du kan raske med deg greit med Trumf der.
Jeg ville tatt med autopass ordning. Du får sprørsmålet ved leie, de forskjellige firmaene har forskjellige løsninger. Det er godt mulig du taper noen få $ kontra å betale hver gang. Men første gang i Florida, kommer du til å kjøre endel higway med toll uansett, og da slipper du styret med å betale i bommer og følge med osv.
https://insideflyer.no/forums/threa...litt-mat-og-dyreliv-også-sas-til-miami.11083/
Litt egenreklame for Florida : Ellers, søk i forum. Det er masse ressurser her.
Vis alt...