God aften. 4 voksne og 2 barn i en og samme bil.. Valget står mellom Surburban, Nissan Quest eller Chrysler Town & Country. Noen som har formening om hvilken av disse som svelger mest baggasje når alle seteradene er oppe? Kommer til å ha med 3 store Samsonite og 2 Duffel bag’s(for å forenkle stuing) Kommer til å booke via Autoholidays, da prisene på sidene til de forskjellige firmaene er hinsides mye høyere
Har vært i samme situasjon, bare 7 voksne. Vi valgte å leie to standard sedan, og hadde walkie talkie til å kommunisere mellom bilene på freewayen. Fungerte utmerket, og kanskje også billigere?
Reiser til LAX på onsdag og skal ha suburban med 4 voksne og tre born, og Road trip i 12 dager. Kjem reisebrev. Book direkte ned avis/budget og få viatrumf. Elles hadde sixt gode priser, pass på forsikring med tredjepart
Hadde jeg fått bestemme, så hadde jeg valgt 2 biler Men har med svigerfar og min kjære mor som ikke har noen intr av å kjøre selv.
Sjekket Alamo? Som nordmann så er "alt" av forsikringer inkludert. En 9-seter burde jo sluke alt. Med Alamo fikk vi velge bil fritt blandt de de hadde inne. Avis virker også greit, fint med eurobonus også
Veldig fristende med Viatrum såklart, men Autoholidays klarer å leie ut en Surburban gjennom Thrifty/Dollar for 16000,- Avis/Budget skal ha 27000,- sist jeg sjekket. Må sjekke igjen Forsikringen som følger med via Autoholidays har fungert utmerket tidligere. Backer det opp med en reiseforsikring som dekker 20k i egenandel ved skade. Er det ingen leiebilfordeler som EBG lenger?
Har plat med sixt, og statusmatch ein gong til avis. Det var høg pris, er det einvegs/lang leie. Har 5700 kr for 12 dager, 0 egenandel med sixt
Vi hadde Dodge Durango, den hadde stort bagasjerom, med alle setene oppe. Var egentlig en jækla bra bil, med en kjekk Hemi motor
Pass på at ikke alle firmaene tillater deg å ta bilen til alle stater. Sixt tillater kun (noen) av statene som grenser til staten hvor du leier bilen. Utenfor det får du gebyr per kilometer og forsikringen er ikke gyldig.
Durango vekker gode minner.. Kjørte en sånn Miami - Las Vegas - San Francisco - Los Angeles for en del år siden Fyren som tok i mot den på LAX holdt på å gå i bakken når han så bilen hadde Florida skilter
Ja... Dette her var et viktig punkt. Vi skal jo tross alt kjøre tur/retur Florida Tok direkte kontakt med Dollar/Thrifty i går og de kunne bekrefte at de ikke har restriksjoner vedrørende dette. Så da ble det en Surburban hos de
Du kommer ikke til å angre på Suburban. Har aldri leid selv, men flere hoteller jeg har bodd på brukte det som shuttlebil. Sjåfør og 6 voksne med alt av kofferter, null stress for meg som voksen, selv på bakerste rad. Ikke helt uten grunn at mine venner pleide å kalle bilmodellen "house on wheels".
Har amn sertifikat til slikt? Suburban bikker lett 3.5tonn tillatt. Hvordan er reglene med norsk lapp i utlendinghet? K
Joda, jeg vet at de synes det er en personbil. Men hva sier reglene på forsikring og lignende hvis man kjører en bil man ikke har lov å kjøre i Norge? K