Gullkort for livstid* - kun 19.000 miles! Les hvordan her. *Krever at det er aktivitet på kontoen én gang hvert 3. år.
Regner med at det er vanlige fueltillegg på bonusbillettene (dvs. stort sett en del penger, men billig US domestic)?
En aktivitet vil si en flygning med uansett av Star Alliance selskapene mener du? Eller må denne være med Aegean? Eller sånn helt topp artikkel da jeg fikser lett gull der i løpet av noen mnd.
Er det ikke slutt på at de 1000 poengene for å melde seg inn gjelder som tier miles? Mener å ha lest det, men fant det ikke igjen i farten.
Ja, man får 1000 poeng, skriver jo det. Spørsmålet er om det kun er award miles eller også tier miles. Tidligere var det begge deler, tror det er endret nå.
Sett slikt. My bad Jeg har spurt en kamerat som nettopp meldte seg inn. Skal melde tilbake når jeg har fått svar.
Heisann. Etter den meget gode artikkelen om dette programmet, har jeg og tre kompiser blitt frelst av den usansynlige gode dealen. Ser at det gode priser til ALC flere søndager fremover. Blir derfor OSL-ALC tur/retur 19 januar til summen 1772 kr i sk plus. Får 6385 miles for turen. Dette betyr at gullkortet skal være sikret for resten av livet etter tre slike turer. Det her var det rett og slett ikke mulig å si nei til.