Leve Patagonia

Tråd i 'Reisebrev' startet av Gnilre, 13. des 2024 kl 10:18.

1. Gnilre

Gnilre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,586
    Bonuspoeng:
    93
    Desember i 2023 reiste jeg til Argentina (finnes reisebrev fra turen her på Insideflyer) og ble så begeistret for Patagonia at min datter trodde Argentina var min nye kjæreste.
    I år er det Chile som planlegges besøkt, og flybilletten er bestilt med CT for lenge siden i Star Alliance. Vi er to som reiser denne gangen, så har jeg noen å passe på. Jeg synes det er litt mer skummelt å reise alene, men nå er jeg likevel litt engstelig for om vi virkelig når Patagonia med alle flyvningene som skal til for å komme seg ned dit. Jeg må ut døra om 15 minutter, så heng på, så får vi se hvordan dette går...

2. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,293
    Bonuspoeng:
    183
    Gledast til å sjå bilder frå Patagonia! God tur.

JonathanI liker dette
  3. Gnilre

Gnilre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,586
    Bonuspoeng:
    93
    Reisen har foreløbig gått veldig bra. På Drammen stasjon var det gjort klart for oss. Det stod S+A med hjerter og jeg tenkte at det står før Sør-Amerika. :) Toget tok oss til Gardermoen og her har vi nå sjekket inn på første etappe til Wien med Austrian Airlines kl. 14:20. veldig morsomt at han som tok bagasjen vår var fra Chile, endog Patagonia, og kunne komme med mange gode tips. Slapper av i utenlandsloungen til SAS nå før flyavgang. IMG_7551.jpeg

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden