Desember i 2023 reiste jeg til Argentina (finnes reisebrev fra turen her på Insideflyer) og ble så begeistret for Patagonia at min datter trodde Argentina var min nye kjæreste. I år er det Chile som planlegges besøkt, og flybilletten er bestilt med CT for lenge siden i Star Alliance. Vi er to som reiser denne gangen, så har jeg noen å passe på. Jeg synes det er litt mer skummelt å reise alene, men nå er jeg likevel litt engstelig for om vi virkelig når Patagonia med alle flyvningene som skal til for å komme seg ned dit. Jeg må ut døra om 15 minutter, så heng på, så får vi se hvordan dette går...
Reisen har foreløbig gått veldig bra. På Drammen stasjon var det gjort klart for oss. Det stod S+A med hjerter og jeg tenkte at det står før Sør-Amerika. Toget tok oss til Gardermoen og her har vi nå sjekket inn på første etappe til Wien med Austrian Airlines kl. 14:20. veldig morsomt at han som tok bagasjen vår var fra Chile, endog Patagonia, og kunne komme med mange gode tips. Slapper av i utenlandsloungen til SAS nå før flyavgang.