Jeg skal fly OSL-CPH-PVG-SIN-EWR-ZRH-OSL i februar. Alle leg i C. Vurderer nå å prøve å endre EWR-ZRH-OSL (som i dag er LX og SK) til LH F. Ser det er flere muligheter fra USA, f.eks. EWR-FRA, JFK-FRA, IAD-FRA, JFK-MUC og flere. Er det noen som har erfaring med hvilken rute fra østkysten jeg bør satse på?
Jeg jobbet med noe lignende i april, og da var det uten tvil ORD som slapp flest plasser i F. Endte opp med ORD- FRA i LH F. Ville fulgt nøye med på den!
Då ser eg mitt snitt til å slenge meg med på tråden. Eg skal ut å fly til LAX(då i slutten av juni!), men det er samme opplegg då, at ORD og IAD er best, eventuelt MEX, for å klare å få oss LH-F tur. (Me er 4 på tur, så to i C må vera greit, då me kan ta med gjester/familie på FCL så vidt eg veit)
Takk for alle tips og råd! For min del blir det nok å ringe SAS 5/2 og høre hva som finnes. Eventuelt kjøpe EF for en mnd. fra noen dager før det. Reiser 18/2 og hjem fra New York 20/2 så har noen dager på å finne en god løsning. Hvis ikke blir det LX C via ZRH.