LH F i A340-600 eller UA F i 777-200

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. febr 2017.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ut i fra hva jeg ser på united.com i kveld så er det mulig jeg også kan få med meg 4 ulike selskap som Are(samme fire) på turen min i neste uke, selv om jeg føler at det blir en nedgradering å gå fra LH F til UA F på returen.
    Er kjempe happy om jeg først får bytte Austrina C til LH F 747-8, så det gjør jeg garantert, men vet ikke om jeg vil endre returen jeg fikk lagt inn isteden for SAS C.

    Trenger nå sterke argumenter for å bytte returen jeg har nå med LH F i A340-600 mot UA F i 777-200. Akkurat nå føles det er bedre å prøve to LH configs en å bytte til UA.
     
  2. nonstop

    nonstop Medlem

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    F-klasse kan jeg ikke si noe om, men A340-600 har fire motorer da, det taler vel for seg? ;)
     
    bighc liker dette
  3. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    LH! A340-600 er et av de flotteste flyene som er laget. LH overgår United på alle områder.
     
  5. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Vurderte UA F selv, men etter å lest div reviews forkastet jeg det.....støtter Å velge LH.
     
    Fredrik81 liker dette
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Høres ut som flere konkluderer som meg. Et eventuelt bytte til UA ville også avkortet oppholdet i ORD så mye at jeg hadde droppet å ta turen inn til Chicago. Hadde også endt opp med å måtte vente ni timer på Gardermoen da jeg har seperat Booking herfra til SVG.
     
    Last edited: 19. febr 2017
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Ville ikke ha byttet LH med UA. UA har vel det dårligste F produktet av alle?
     
    Fredrik81 liker dette
  8. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,824
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke lest en eneste bra review av UA F, kan sammenlignes med endel C-produkter. LH alle dagene i uken :)
     
    Fredrik81 liker dette
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Nå nå.. Alle er så kritiske mot UA F uten å ha forsøkt det selv.
    Det er bare et spørsmål om tid før vi ikke lenger har UA F, mulig det er bra når Polaris C er på plass, men for min del har jeg ikke booket om til LH rett og slett for å teste UA F.
    LH F kommer nok ganske sikkert til å stå på menyen en gang eller to i fremtiden. United er jeg ikke så sikker på..

    Vedrørende Chicago har jo United åpnet en flott Lounge der ifg. det jeg har lest, så er vel ikke værste stedet å oppholde seg et par timer.
     
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg føler det blir feil for meg å booke om, en flight jeg nettop booket om, men hadde jeg ikke allerede booket til LH F, så kunne jeg lett ha valgt UA bare for å prøve det. Nå skal det også sies at jeg aldri har fløyet i F, så å prøve begge konfigene til LH, blir en ny opplevelse uansett.
    Prioritere å booke om Austrian C, om til LH F, så kan det ikke bli bedre. Flyr inn dagen før inn til FRA. Lurer da på om jeg får LH til å hente meg på hotellet, og hvordan jeg ordner med Porsche i noen timer.
     
  11. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,394
    Bonuspoeng:
    183
    Eg meinar å ha lest at limo-service kun er for "paying customers", men det går alltids an å sjekke med Lufthansa.

    Snakk med Dennis Huk på Avis i FRA om bil (sende deg ein PM).
     
    Fredrik81 liker dette
  12. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Alltid LH. Har prøvd UA.
     
  13. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Må nesten klype meg i armen nå.
    Over 40 timer i F til en pris av ca 150trumf kroner i timen per pers, pluss avgifter(ca en hundlelapp her også). +CT.
    Flyr det som er ansett som de beste av det beste som finnes av book bare selskap.
    ANA og Asiana i Suit
    Og begge LH Configene :p
    Bare 3 dager og 8timer til det braker løs. Var første mann som booket tur til Asia vi USA og har med stor misunnelse sett på flotte tripreports på samme reisen.
    Nå blir de stjernetur for meg og guttungen på 12år.
     
    Are, fmel, Bolle and 4 others like this.
  14. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    Du har virkelig noe å se frem til:)
     
    Fredrik81 liker dette
  15. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Nå har jeg heldigvis fått testet begge 2 i first, pga jobb til mine foreldre og slik, UA er helt ok du får hva du betaler for ja men Lufthansa i first er helt fantastisk og A340-600 forsvinner snart, siden A350 tar snart over så vist du er litt fly glad, ta LH og :)
     
    bighc and Fredrik81 like this.

Del denne siden