Siden det er så mange utrolig kunnskapsrike og bereiste mennesker her inne tar jeg meg friheten til å stille et lite spørsmål: Klarer jeg meg med 2 timer og 10 minutter fra ankomsttid til toget går fra KC?
Ja, bør gå greit. Ta Heathrow express til Paddington og tuben til Kings Cross. Er drøye 10 min med tuben pluss ekspresstoget
Husker jeg forreste rett når jeg mener å ha lest noe om at vi med EBG/EBD kan reise på første klasse med HE for vanlig pris?
Fy pokker, jeg er flink. Nå har jeg kjøpt billett både på HE og på toget til Newcastle. Dette blir spennende, sist jeg hadde en så lang togreise var vel tilbake i 1998 med ICE fra HAM til MUC.
Wild guess: 1) Flyplassen i Manchester er like ubrukelig som stemningen på OT eller Etihad stadion. Og det tar bare en halvtime-ish lenger med tog til Toon fra KC enn fra Manchester Victoria. 2) SK fra fra LHR gir morsomme lounger 3) Går ikke noe *A til NCL
Korrigere ditt utsagn, med bedre emoji : Bobler, bobler, og bobler, samt billigere fly og whiskybutikken på Heathrow.