Avianca Lifemiles har en kampanje på å kjøpe poeng nå 1,47 CPM = 147.000 Poeng for 1000 USD = 7890 Norske kroner Så her er noen tips på hvordan du bruker disse poengene på en god måte 590 USD = 5230 Kroner er prisen dere denne dealen rett under Når er det lurt å kjøpe poeng fra Avianca eller Alaska?
Detten er jo selvfølgelig bare tull.. men uansett - hvis man skulle finne på å kjøre på denne, husk at man må ringe avianca og bestille... det kan være et mareritt (avianca er kjent for sin kundeservice, og ikke i den positive enden)
Dette er jo ikke bare tull Lifemiles sin nye bestilling er kjempefin. Man kan til og med booke med forskjellige klasser og. Men avbestilling må nok fortsatt ringes inn, men det fungerte fint for meg Minuset er vel at antall miles har steget ganske mye i det siste
Jeg får det heller ikke til å stemme at 147 000 Lm skal koste 1000 US, så her må du forklare hvor du har tallene fra. Artikkelen du linker til viser jo helt andre tall
Jeg bommet litt på utregningsmetoden, jeg delte i stedet for å gange omvendt På priseksemplet så er det riktige (1,47 x 87.000 : 100) = 1279 USD 1279 USD konvertert til NOK = 11.243 Kroner, så den var litt bummer, belager den
Avianca Brazil er, men det er ett underselskap så innenrisksflyginger i Brazil må du være forsiktig med .
Det kan godt hende matematikken ikke går opp, men det å bruke Lifemiles har jeg ingen problemer med Jeg har hatt noen runder med kundeservice (noen år siden), men det gikk veldig bra. Snakke litt sakte så forstår de engelsk ganske godt Pg søkemotoren er blitt ganske bra
Hvis du da i tillegg logger deg inn via OMAAT- promoen blir uttellingen enda bedre. https://onemileatatime.com/omaat-lifemiles-promo/