Lille lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 01. juli 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Hepp! Klokka har passert 08 og ingen har dratt i gang en tråd her enda for onsdag 1. juli 2015, for første og siste gang blir det en tråd om denne dagen :) Siden ingen har gjort det enda konkluderer jeg derfor brått med følgende:

    1. Det finnes ingen Bonusfebere i det fjerne Østen.
    2. Dersom pkt. 1 feiler, så er Bonusfeberne våre der borte møkk dritings og ikke stått opp enda.
    3. Fnate har glemt å slå på vekkerklokken.

    Det får være nok faglig snakk for idag, har så langt kun sitti foran maskinen og drukket kaffekopp etter kaffekopp. Nå som det har blitt så deilig ute sitter jeg på verandaen hjemme til 24-01... og det går på bekostning av søvnen da vekkerklokken ringer 05.30 nå om sommeren. :/ Dama skal på fest i kveld så da blir det noen øl til på verandaen :)

    Fikk bekrefta bil i Roma for neste uke i sted, RomeShuttleLimousine hadde gode tilbakemeldinger på nett og ble derfor valgt. Har noen her en eller annen favorittdrosje i Oslo som DU vil anbefale meg å bestille til kl. 04 neste fredag?

    Ha en fin dag folkens!
     
    Fnate liker dette
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SAS Gold Lounge på OSL! Stinn brakke her og altfor høy faktor av solkrem, ryggsekk og sandaler. Forsinkelse varslet, så jeg blir vel sittende her og blomstre en stund. :cool:
     
    Cecilie, Larata and KristianSk like this.
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Trøtt morgen fra nord! 30 mils svipptur på en kveld tar på når man allerede var trøtt, så man har sovet hardt og alt for lite inatt. Grunnen for den "lille" svippturen var derimot særdeles hyggelig - hilse på en nyfødt nevø! :)

    Endelig har vi fått litt solgløtt her oppe og, himmelen viser blåfargen sin, men temperaturen uteblir; 10 grader og nordavind!
     
  4. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Da var uka over for min del...bihulebetennelse. Klarer uansett å snu det til noe positivt, blir 717 hjem med garantert hyggelig crew!

    Oppdatert: Blue1 skuffer meg aldri; tilbudt å flytte fra bakerste rad til foran i flyet, kaffe først og et velkommen ombord som ikke engang mumitrollet overgår!
     
    Last edited: 01. juli 2015
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala, Strålande sol idag och därför blir det att ta del lilla Cessnan på en liten tur till Mariehamn. Tror jag skall flyga över Elton John som håller konsert i Uppsala ikväll på väg hem ;)
     
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra BOO!

    Endelig ferie og Gullstuen på OSL neste før ARN og etterhvert PMO :)

    Traff vår hyggelig Avinor ansatt @Cecilie som spør folk masse morsomme spørsmål fra 4 IPader ;)

    Ha en super onsdag!
     
    Fnate and Cecilie like this.
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her er det regn, men det er bare to dager til ferie, samt at man fikk en hyggelig mail fra en annen forumist, som ville ha mitt EB-nr , slik at det skulle sendes en link som gjorde at kortet mitt endret farge. Meget hyggelig mld å få, så nå har kortet mitt endret farve :D :D :D
    Blir fint lite gjort idag , da det har vært gjort mye i den siste tiden...


    Ta en kjapp sving oppom Trondheim da...gir meg ikke på denne altså ;)
     
    SASDC8 liker dette
  8. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen, denne dagen er alltid den kjipeste, dagen da man starter på null og må jobbe seg opp mot 45/45000 er ikke sikker på at det går like greit i år som ifjor, får satse på noen MR til våren hvis det ser dårlig ut ;-)

      Screenshots_2015-07-01-10-31-50.png 4
     
    Fnate and KristianSk like this.
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    Søvnig hilsen fra Kyaukme. Forholdsvis røff busstur i går, dog med hyggelig selskap, men nå vel fremme i overraskende travel liten småby midt i Shan-regionen i Myanmar.

    Guiden som skal ta meg med på fjelltur i et par netter spurte om jeg hadde kjørt scooter før; det har jeg prøvd et par ganger så svarte jo ja, og det kvalifiserer tydeligvis til 125cc og kjøring på små skogsveier. Kan bli spennende!
     
    KristianSk and Cecilie like this.
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    G'formiddag fra det Sørlandske.
    Her skinner solen og varmen er allerede velfungerende.
    Ble en tur i båten til hytta i går. Fin kveld, men litt mye vind. Blir mindre vind i dag, så vi får se om suksessen gjentas i dag.
    Synd man må jobbe i dag, for dette hadde vært en super fridag!
    Det er nok derfor jeg drikker!
     
  11. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen! Endelig hjemme i Norge i går etter nesten et døgn med reising. Det var deilig å legge seg i går kveld, etter sist å ha sovet natt til mandag amerikansk tid. Med forsinkelser ble det travelt både i USA og på AMS - 15 minutter connection i AMS går sjeldent, særlig fra G-gate til B-gate, men med full fart nådde et par personer, heldigvis inkludert meg, flyet. Nå gjenstår bare all bagasjen som ikke rakk flyet, så er man ferdig flyttet til Norge. :) Ha en fin onsdag!
     
  12. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra havet. Full fres og voldsom progresjon, så sitter bare og venter på når alt skal gå tilhelvete...
     
  13. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Da var jeg på plass i FCL ved gate B22 på FRA. Droppet FCT, noe som virker å ha vært en klok beslutning. 12 ansatte (som jeg ser) ivaretar to passasjerer. I tillegg er jeg lovet biltransport til flyet, samt at det her er utsikt over tarmac. Sete 2K på 747-8 er reservert. Livet er bra.

    G&T-en med agurk smaker heller ikke verst.
     
    TOS_EBG, Henning, SASDC8 and 5 others like this.
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
  15. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    Ahh, da er det en Hendrick`s! Mye bedre enn Bombay...
     
    ILS2 liker dette
  16. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Det var et bevisst valg, men jeg har lært meg at jeg alltid må spesifisere at jeg vil ha agurk. Det er et kvalitetsstempel når bartenderen da svarer "Well, of course, we only serve Hendrick´s with cucumber".
     
  17. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    4/8 var litt trangt for mitt vedkommende, men la gå. To tjukkaser og én med shorts og slippers. Ikke at jeg bryr meg - går uten sokker selv (er over 30 grader i FRA).

    Han ene er @tommy777 sitt amerikanKe alterego. Sosial, jovial og svært bereist (har brukt de siste 10 min. på å fortelle flyvertinnen om hans reisemønster). Drikker dog te og spiser oliven fremfor Champagne og nøtter. Kan med andre ord ikke være Tommy ;)
     
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hæ? Er det ikke 40% i begge?
     
    Henning, LN-MOW, ErikBonus and 3 others like this.
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Starbucks på 4th & Seneca. Nesten en Stambucks.

    Dette er tredje gang i SEA i år, og neppe siste. Denne gangen på W Hotel. Det dårligste av dem jeg har testet. FS var bedre (mest pga mindre nedslitt) og Fairmont var klart best.

    Hjem med stappfull SK952 i kveld

    Ha en fin dag
     
  20. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    I uåpnet tilstand er vel begge flaskene fulle?
    Moahaha...

    Fra spøk til alvor, så ble mine begrensede smaksløker meget overrasket over smaksforskjellen.
    Selv om man aldri skal undervurdere Mr.Placebo.
    Kjøp gjerne en av hver og smak selv...
     

Del denne siden