God onsdag morgen fra Larvik! -8 ute men strålende sol. Kan bli en fin dag Venter fortsatt på litt over 11.000 statuspoeng fra SEB så jeg passerer grensen til Gold hos SAS, for første gang. Den som venter på noe godt .. Ha en flott onsdag, EBG eller ei!
God midt-på-dagen fra Bangkok. Her ble dagen startet med å spyle balkongen for støv, noe som samler seg fort opp på denne tørre årstiden. Så er billig-frokost inntatt på food courten på Central World, det er handlet inn for mekking av middag i kveld og tilslutt fotmarsj hjem. Nå drikkes det vann mens aircondition’en kjøler ned både meg og kåken. Om et par strakser blir det min favoritt sport, bassengtjeneste. Ha en fin fin onsdag
Morn fra godstolen. Venter på at bilen tiner litt, for vinteren er tilbake for fullt. Dagen består av møter på rekke og rad, en sånn typisk dag jeg ikke er glad i… overlever nok denne gangen også. Håper dere får en fin og møtefri dag
Kaffe i kannen og bål på peisen, slik skal jetlag bekjempes. Heldigvis bare noen raske arbeidsdager så er det helg. På den mer deprimerende side er det notert at det ikke er en eneste reise i sikte før sommeren.
God og god morgen...vet ikke med disse temperaturene. Det er jo fint ute, men kjølig på morgenen og aftenen. Ingen flyreiser planlagt før om altfor lenge, merker det gjør noe med generelle psyken. Norge er flott og veldig bra å komme hjem til, men gøy med andre ting og. Ha en god midtuke.
God formiddag. 12 Teams-møter i dag, etterfulgt av årsmøte i en av aktivietene ungene driver med. Heldigvis ble utviklingssamtalen utsatt. Kill me now...
Gratulerer med kvinnedagen! Skikkelig travelt på kontoret i dag, så her flyr tiden av gårde. Det gjør jo at helgen kommer raskere, og dermed også neste flytur. Ser ut til at det blir flytur alle de tre neste helgene, og det kan man jo ikke klage på! Etter det er påskeferie, og da blir det nok hyttetur tenker jeg. Som alle andre fikk jeg en haug med statuspoeng fra SAS MC, men jeg trengte dem jo ikke, siden jeg allerede var over 90k poeng. Jaja. Moro lell. Ha en fin onsdag.
God formiddag fra snøfylte Trøndelag! Anner ikke hva jeg tenkte på når jeg kjøpte robotgressklipper - det er jo snøfres jeg skulle ha hatt! Nuh vel .. Har fått redigert litt Bahamas klipp fra gopro'n i går. Mye fin natur, hav og temp. Om noen trenger litt familie inspirasjon fra den kanten så si fra for noen klipp!
Du trenger den her! https://www.tek.no/nyheter/sniktitt/i/Kn6o44/hva-med-en-automatisk-snoefreser-neste-vinter