God morgen fra OSL og touchdown med SK1313 fra AES. En brå start på dagen. Flyet hadde boarding kl. 06:15, jeg våknet på hotellet 05:48... Vet ikke om jeg rakk å pakke alt og mistenker snittmålingen i den tunnellen til AES kanskje resulterer i et lite forelegg... Men jeg rakk boarding og flyet! SAS hadde byttet maskin fra 195 til 320 og jeg fikk hel rad på nødutgang for meg selv. En liten trøst. Hjem til syke barn så fruen kan få gjort litt jobb selv. Nå må ungene bli friske, for 3 dager til DXB! Håper dere får en roligere onsdag enn min start på den var.
God morgen, står å venter på banen inn til kontoret. Heldigvis mildere i dag enn i går her i riksstaden. I går var det surt, særlig over Munch. Småtur i morgen med svenske stopp til København, blir to steg vs ett mot kalenderen. Ønsker som over, god lille!
Morn fra gjemmekontoret. En del konsentrasjon uten forstyrrelser som kreves, så greit å sitte hjemme. Får i tillegg kjøpt billetter til Milano-derbyet som legges ut klokken 12. Skulle gjerne kjøpt billetter til Bologna-Brann også, men det lot seg dessverre ikke gjøre å dra ned. Men denne uken avsluttes i det minste på solkysten Jaja, I-landsproblemer
Morn fra kontoret. Hodet føles litt tungt i dag og skulle gjerne heller ha vært i sengen fremfor kontoret, men regner med det går seg til. Heldigvis ingen møte før 12. Ha en bedre dag
God morgen fra stueloungen. Utetemperaturen kryper oppover. BBC klassiske musikkradio, IF og the i koppen. Ikke noe morgenrush her. Ikke noe ettermiddagsrush heller. Men vi skal bestille et par bord i Helsinki for neste uke. Konsertene er allerede i boks. Ha en fin onsdag!