@Olav beliggenheten til Radisson Blu er langt fra ideell langt unna det meste. Du må påregne masse tid på å komme deg ut dersom du planlegger å bruke kollektivtrafikk. Jeg ble oppgradert til en suite som var utrøkt med brennmerker etter sigaretter på både bord og andre møbler. Utsikten kan du velge mellom motorvei eller parkeringsplass. Senga var steinhard og TVen 20 tommer
Men hva kan man egentlig forvente for 70 Euro natten? Jeg ville ihvertfall ikke dratt med dama til det hotellet for å si det sånn
Når det gjelder tog til Sintra, ligger de fleste severdigheter spredt, men det går en museum shuttle mellom de tre største stedene. Parkering var dog gratis og du sparer masse tid og får sett alt dersom du har bil.
@Baldrick det er en stund siden jeg bodde der, så jeg husker ikke hva de severtr i loungen, men dersom du planlegger å spise frokost hver dag, samt ta ett par drinker før du skal ut å spise middag er det verdt det. Rommene på Club level er jo også vanligvis bedre med standard morgenkåper, tøfler, gratis vann daglig etc. Vanligvis tar Sheraton 50 daler for oppgradering til Club, ser på siden at hotellet i Lisboa tilbyr gratis parkering og sen utsjekk for Club, noe som selvsagt gjør regnestykket bedre. Om det er verdt det blir vel litt opp til hver enkelt å avgjøre.
Sheraton er fresht, ligger meget bra til og pga høyden på bygget fantastisk utsikt. De har også Sweet sleeper bed, veldig komfortabelt
Last edited: 06. febr 2015