Rakk heller ikke flyet, våknet 0700. Blir en natt til på Hyatt og Ek i morgen. De hadde tom gitt meg samme sete..
Ja, det gikk uten problemer. Fikk også samme rate på Hyatt. Eneste problemet nå er at jeg ikke har badeshorts.
Tusen takk alle sammen for en super dag i går. Takk til @Flemming og Bonusfeber som har organisert det hele. Har akkurat ankommet Viceroy Hotel Yas Island Abu Dhabi. "We would like to offer you an upgrade Sir". Marina suite, yes please! Helt vilt rom. Review følger!
Super dag i går, med en topp avslutning i "Terrace bar". Alltid herlig å høre "You look like you could do with one more, sir." før ennå en kald pils ble tryllet frem. Takk til alle dere som har stått på for å det her til! Forøvrig har det blitt nesten 12 timer under dyna. Frokosten er fløyet, og døpes om til Brunch. Og at såpass mange ikke rakk morra-flyet idag, sier litt om festen . Vi returnerer lørdag morra, og håper issues vedr. lounge-tilgang er fikset frem til da.
Hehehe, hører at det har vært noen bra dager og ikke minst siste kveld i baren for flere her... litt svinn må man regne med!
Kjapt svar fra Emirates! Alle som er booket i business er nå klarert til å bruke loungen på flyplassen ved avreise Beklager at noen ikke fikk sjekket ut fasilitetene God tur hjem, sakkalaver!
Ah, perfekt. Denne dagen blir bare bedre og bedre! Takk til alle som fikser og ordner i alle retninger!
Da er vi ute av Park Hyatt (konge hotell), og sjekket inn på Jumeirah Emirates Towers frem til søndag. "Sir, we've upgraded you to a club junior suite on the 45th floor with a view to Burj Al Khalifa". Den er goooood
Javisst! Hvis de nekter deg inngang, skal du bare hoppe opp og ned, veive med armene og løpe litt i sirkel mens du skriker ARGH ARGH ARGH. Så løser det seg nok!
Da sitter jeg på flybussen hjem etter en fantastisk retur i C. Stor frokost og 3-retters lunsj på 7 timer. Åpne kraner. JEG ER SÅ METT AT JEG HAR VONDT. Herlig crew og bra stemning. Nektet adgang til lounge var nedtur, men den ristet jeg av meg. Tusen takk til alle for en varm, men uforglemmelig tur til Dubai og selvsagt spesielt til Bonusfebergutta. Fantastisk opplegg. Vi sees på neste tur! Nå tilbake til jobb.
Ha ha, ungdommen i dag kan ikke feste! 2,5 timer søvn var hard å svelge, men kom meg da opp. Sitter i innenriksloungen på OSL med et smil om munnen, takk for en herlig (men kort) tur. Og dessuten synes jeg setene i C var en smule klaustrofobiske, tar jo i med begge skuldrene jo. Ikke en favoritt hos meg, synes nesten jeg hadde det bedre i treseteren på rad 33 på vei ned. Konklusjon: må bli First med EK da.
Endelig hjemme etter nok en S-class ride. Noen erfaringer rikere og litt høyere promille enn da jeg dro. 24t effektivt i Dubai uten flyplasstid. Fikk social engineered 3 stakkarer i transfer Park Hyatt-DXB, 1 i F lounge, og en i S-class fra OSL. Kongetur. Nå dusje etc, siden jeg har en avtale med deler av EK crewet om en Oslo sighseeing om 1,5 timer. Alene på first hjem gav god service
Nu venter jeg på at bussen fra Abu Dhabi skal kjøre meg hjem til poolen på Park Hyatt. Egentlig frister det mer med privatjet oppover, men nå er allerede bussen betalt og flyet bruker sikkert like lang tid oppover.
Tenkte på den jeg også. Men de forstår nok ikke norsk, og jeg klarte ikke sånn spontant å oversette den til arabisk. Derimot er ARGHHH forståelig på alle språk!