Lojalitet etter oppnådd status?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 30. nov 2013.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Er straks Eurobonus Gull for første gang i mitt liv, gleder meg som en unge! Samtidig kjenner jeg at det hadde vært morro å prøve andre selskaper, for the fun of it. SAS er alltid bra og kjekt for min del, litt som å komme hjem egentlig, men etter å ha lest diverse rapporter med alle mulige andre selskaper så frister det jo å prøve noe nytt. Tenker da selvfølgelig innenfor Star Alliance, men uansett ;)

    Hvordan er dere på dette området? SAS vil jo gi meg mest poeng/flighter i de fleste tilfeller, men ikke spesielt mye spennende routinger eller nye flytyper. Ser jo det er ganske mye morro som kan gjøres med engang en har forlatt OSL, hehe.
     
    tommy777 liker dette
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer ;)

    Du har jo mange av de samme fordelene som ombord hos SAS med Star partnere. Fast track sikkerhetskontroll (Premier Access hos United f.eks) lounger, prioritert ombordstigning, prioritert bagasje og kanskje til og med en personlig hilsen fra purser før avgang (Lufthansa)

    Jeg har derfor ingen problem med å booke turer med Star partnere og gjør det gjerne også. Det jeg liker best med SAS og kanskje er ankepunktet mot å bruke andre selskap over Atlantern er jo muligheten for p(o)eng oppgradering fra economy til Plus eller Biz hos SAS. Men det er en liten del av det bare.
     
    tommy777 liker dette
  3. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Gå for det svarte kortet Darkcho.
     
    Darkcho liker dette
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Haha, det hadde vært noe. Men det skjer nok ikke.
     
    Dash liker dette

Del denne siden