Et innlegg i finalcall.travel beskriver vår frustrasjon med SAS og kundeservice svært godt: https://finalcall.travel/da/kaere-sas-hvorfor-gaar-loyaliteten-ikke-begge-veje/
Jeg synes han sutrer ekstremt mye, og det går igjen i alle artiklene hans, og også i podcasten deres. Først klager han over at man ikke får forlenget status (som jo er gjort). Så klager han over at han får statuspoeng fra kredittkort, fordi de trenger man jo ikke når man får forlenget status. Så klager han over at SAS ikke har gjort noe for at folk kan beholde fordelene ved kredittkort. Så sier han at opptjening til FlyPremium ble senket, men det var jo ikke noe poeng, for man kan jo ikke reise noe sted. Så klager han over at det ikke er noen ledige bonusbilletter. Tror han må ta et kurs hos IF. Men, han fant jo ingen ledige billetter?? Han klaget også over at Amex ikke finnes i Danmark (som ikke akkurat er SAS' feil), men har likevel benyttet 2for1 vouchers. Han kan ha noen poeng, men det er så mange ord rundt de eventuelle poengene, at jeg gir opp å lete etter de poengene.