LOT er FLOTT!

Tråd i 'Reisebrev' startet av Larata, 15. febr 2016.

  1. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    LOT-Polish airways...Dævver av latter , som å være på klassetur til Sovjet på ungdomsskolen. Oppgradert til business og ønsket velkommen av elskerinnen til Herr Flick, med håret til Margareth Thatcher, kroppen til muttern og huden til Wayne Rooney! Flyet ser ut som de eldste hos Norwegian...om 10 år...Dette er saker :-D

    .......Men for å være litt seriøs: Laksen er nydelig, litt søt, og kjøttet(to ruller roastbiff) bedre enn middels. Fri flyt av favoritten, tørr Riesling(glassflaske) som serveres frem til det er "10min to landing", og vel så det...Madamen bak meg fikk til og med to flasker hjem....Fikk dessuten med meg alle versjonene av glass i LOT til min samling, inkludert plastic!

    Warsaw flughafen har VIP transport til og fra fly, så selv om vi bruker disse bilene til syketransport i Norge, gjør det underverker på psyken å ha et helt fly stående å stirre på 4 pax som forlater flyet 5 min før bussen! På returen, via Wien kjøres det også syketransport for Business.

    upload_2016-2-15_15-39-27.png

    Kort oppsummert: Det er mulig å smile selv om du er underbetalt, middag kan serveres på en times flight, vin finnes faktisk på glassflaske, og ja....man rekker pre-departure drink i Europa!

    Har lært to viktige ting på denne reisen:

    - Flyr gjerne LOT igjen, trengte en Reality Check....

    - Service kommer fra hjertet og ikke fra Sverige


    Avslutningsvis, for oss som enten har passasjerer eller en vegg bak oss til daglig....Gardin er digg!!! Hadde helt glemt at den fantes...too much SAS Europa tydeligvis.

    For alle bilinteresserte, legger jeg også ved et bilde av favorittvaskehallen i Warsawa

    upload_2016-2-15_15-36-14.png
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Virkelig festlig fremstilling. Hva med bilder av Frau Flick, maten og drikken da?
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    ha-ha, kongelig lesing! Fikk veldig lyst på en tur med LOT! :)
     
    watchaddicted liker dette
  4. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Haha.. fikk samme trangen her jeg satt :D
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    .... tror jeg opp gjennom tiden har over 100 flygninger med LOT og har alltid vært strålende fornøyd på deres utenriksruter. Jeg fløy alltid business ....
    Lenge fløy de mellom WAW og OSL med et sent fly i Oslo kl 22.10(?) ERJ 145 ... her servertes ALLTID laks til middag .... ofte var jeg helt alene på på biz og hadde egen flyvertinne ... en foran gardinen og en bak ...
    Helt konge ... og jeg har fullt sett av alle glass ...

    Dessverre har reisemønsteret endret seg, men jeg savner å reise med LOT ...
     
    tommy777 and Larata like this.
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Hahaha en fantastisk beskrivelse. Frister med en tur med LOT faktisk for å se og oppleve dette, virker jo som et veldig bra produkt selv om dama til Herr Flick står i innsjekk ;)
     

Del denne siden