Noen som har testet de forskjellige kjøpe-loungene på T1 MAN? 1903 virker mest lovende utifra reviews, men her får man kun 2 timer? Noen som vet om dette håndheves?
Har ikke prøvd noen på terminal 1 dessverre. Er ofte på Escape lounge på terminal 3, den er ihvertfall bra.
Jeg har prøvd Aspire Lounge og Escape Lounge idag. Begge hadde ganske dårlig mat, Aspire kanskje et lite knepp bedre på både mat og drikkeutvalg. Escape har øl fra lokalt Craftbryggeri på tapp som kanskje er det eneste som er bedre her. Siden Aspire også har utsikt mot flyene så er det nok den jeg kommer til å velge hvis jeg skal hit igjen.
MAN er litt tredje verden på alle mulige måter, inludert loungene også. Escape er kanskje hakket over Aspire, men har vært plaget med enorme mengder besøkende tidligere som man merket er LCC kunder. Dette er grunnen til at de har time limit her. Tar heller Giraffe kafeen og minst mulig tid på flyplassen hvis jeg kan.
Ble en god halvtime i security isteden for å sjekke absolutt ingenting……… Så sa droppa loungen, og har gratisbesøket til gode
Security på MAN er et mareritt Og når jeg har vært der har det nesten virket som prioritykøen er tregere enn den vanlige...