Har man Lounge på AGP hvis man flyr i SAS Go som EBG? Har sjekket *A sinn lounge finder og den sier Nei... Men den sier også nei med reise i SAS Plus som EBB og det er noe jeg har testet før som faktisk fungerer! *A lounge finder gir meg kun tilgang som minimum EBG og med reise i Plus. Hvordan er det med checkin på AGP, kan reisende i SAS Go sjekke inn på SAS Plus skranken som EBG? (Sist jeg var der gikk fyren som satt bak skranken ut derfra og beordret alle som ikke fløy "business class" over i Gø køen...) Noen med egne erfaringer her?
AGP har contract lounge og ikke selveid av flyselskapene/*A lounge desverre. Men ja, rart man ikke kommer inn med sas pluss uten gull/diamant :/
Pluss er jo sas sitt svar på business på europa flyvninger. Og når sas har avtale med en contract lounge, så burde de ha tillatt pluss biletter uten gull/diamant.
Denne loungen står på listen over lounger hos SAS.no, og man har tilgang hvis man reiser i plus, eller har EBG/D/P http://www.sas.no/alt-om-reisen/pa-flyplassen/lounger/loungeoversikt/
Stor og god plass men utover det ikke noe å skryte av dessverre. Dårlig mat utvalg med standard drikke utvalg. Greit nok hvis man har tilgang via status men er ikke verdt å betalte seg inn! Edit: Navnet på den er Sala VIP Lounge hvis du vil Google den
Man har tilgang til AGP-loungen både i Plus og som EBG/EBD når man flyr med *A. Loungen er ganske stor og romslig. Jeg trivdes riktig godt der. Hva gjelder mat- og drikkeutvalg, så gruser den enkelt SAS' egne lounger. Det sier imidlertid kanskje mer om SAS-loungene enn Sala VIP lounge.
Dette er vel samme selskap som driver Sala VIP lounge andre steder i Spania. Rolig og fredelig og helt greit....men ikke noe å betale seg inn for. Jeg må erkjenne at jeg ikke har sorsøkt i Malaga, men i andre SALA VIP er det tilstrekkelig med en-eller-annen *A-billett og EBG. /koffert.
De hørte sikkert at du skulle komme . Seriøst, jeg hadde avgang rundt kl 14 tror jeg det var, kan det ha noe å si når på døgnet man er der?` Jeg har dog opplevd, i Sala på LPA at de rett og slett har gått tom for mat. Så det kan jo og være grunnen.
Hehe, vi var der ca kl 11 på en onsdag. LPA har ikke mye mat å skryte av heller.. Men de har utendørs røykerom, noe som er tøft. Det hadde de ikke sist jeg var der