Heisann! Har noen her opplevd å få registrert en bekjent sitt boardingkort (fått tilsendt på mobilen) for tilgang til lounge før personen ankommer lufthavnen? Noe ****** kanskje kan bistå med? Jeg er selv i luften når han ankommer lufthavnen, men ganske sikker på at det gir meg god uttelling i kompispoeng
Litt usikker om jeg skjønner hva du mener her? Om du tenker på at du har gullkort, og han reiser på en billett uten lounge-tilgang, så registreres ikke dette på boardingkortet, men du har anledning til å ta han med som gjest når du går inn i loungen.
(ikkje kall dei "dragene" når du skal oppnå noko slikt, då ender det opp med ein dragediskusjon, og dragediskusjonen bør reduseres til er Rhaegal no så skada at Jon ikkje kan ri på den? For kvifor ri hest når du kan ri drage liksom. Men elles, tviler eg på om du får med han inn, om du ikkje er EBP? Einaste moglegheit er vel å sende han boardingkortet ditt, men det vil vel vera å strekke det litt langt, og du kan i verste fall miste statuskortet ditt til drageild(om du ikkje har eit White (walker) card som tåler det?)
Kun som en hyggelig gest til min kompis som ikke flyr mye, da kan gullstua være en opplevelse. Jeg hadde forståelse av at de "tagget" gjesten når man går inn i loungen slik at de selv kan gå ut/inn uten min bistand. På et sett burde de vite hvem jeg har sluppet inn i loungen tidligere, ellers vil jeg (i teorien) kunne ta med meg en ny person hvert tiende minutt. Mye mulig jeg tar feil her. Hehe, CPH har faktisk fått flere smilende fruer i loungen, så kanskje man skal vurdere å avslutte ordbruken! Herved sensurert over Mye mulig man får noe goodwill med EBD, tviler. Slikt driver man ikke med! Risk management. Lønner seg ikke å tape lifetime gold med så få år igjen...
Man kan gå inn og ut på et og samme boardingkort flere ganger i samme Lounge. Men det er en tidssperre men er usikker på hvor lang denne er.
Har selv benyttet denne muligheten når en kompis landet på CPH før meg, og vi skulle videre til HKG med samme fly. Sendte skjermbilde av BP fra app, før jeg landet en time senere og kom etter i loungen med samme BP. Var også nysgjerrig på om maskinen ville reagere på at boardingkortet CPH-HKG ble benyttet når jeg boardet OSL-CPH - men det gikk fint. Det er jo egentlig ikke greit å gjøre slik, men syntes det var innafor da det bare gjorde at han slapp å vente en time på at jeg skulle lande og gjeste han inn.