bare et kjapt spørsmål jeg har nå gått fra EBS til EBB men billetten som jeg skal reise på imorgen så står det EBS vil jeg da få tilgang til loungen ennda jeg i systemet er ebb men på billetten er ebs ?
Jeg har EBG og skal fly lufthansa, OSL -FRA -MAN med mine to brødre november. Kan jeg ta med begge brødrene mine på lounge i i FRA og MAN? Og hvilke er isåfall de beste loungene?
Det kan du ikke. Eneste muligheten (lovlig) er å kjøpe seg inn. Noen her har visst klart å snike inn flere hos LH men da må man jobbe litt og gå flere ganger med en gjest.. Alternativet er å spørre en annen gullkortholder om hjelp utenfor loungen..
Riktig. Og strengt etter reglene regnes ikke brødre, kun livspartner og egne barn. Dog varierende hvor strengt dette håndheves.
Okei, skjønner. Takk for svar Får håpe på det beste da vi har noen timer å slå ihjel både i frankfurt og på Gardemoen.. Har dog PP som sikkert kan brukes i FRA
Kan jo flere gjester med på Priority Pass sine lounger.. Så ordner seg nok i Frankfurt også. Men må nok innom å se på LH loungen da jeg ikke har vært der før. Noen aning om hvilken LH lounge som er best i FRA?