Prøvde å lage konto i appen men det kommer aldri noe conformation på tredje skritt. Support på telefon skjønte heller ikke det, men sier jeg bør prøve på pc når jeg kommer hjem. Men de sier også at man skal kunne få tilgang med det fysiske kortet
Viste frem kortet og etter mye trykking på kortterminal samt scanning av boardingkort er jeg nå inne. Ganske fullt her da.
Tas dette av de 4 (for Saga) lounge tilgangene i året, eller er det ubegrenset tilgang på OSL domestic?
Hvilken meny fant du denne på? Da jeg var innom sist så jeg bare en sjømat tallerken til 439 kr tror jeg, da er mellomlegget ganske mye mer enn 29 kr når klippet bare gir 240 kr. Ble nok en sushi box (10 biter), som forøvrig var helt grei!
Har også DNB Saga Mastercard if MC Experience app. Da jeg prøvde å registrere Nordea Premium kredittkortet (med Loungekey) i LK-appen fikk jeg feilmelding: "It looks as if you are trying to register for Mastercard Airport Experiences. Please visit the airport.mastercard.com website to create your account for this programme." Kanskje bare HB kortet virker i LK-appen?
Nordea vet jeg ikke noe om, men jeg vet at DNB PB platinum MC ikke fungerer i LK-appen hvertfall. Der må man istedet bruke MC airport experiences appen. Med HB platinum MC er det motsatt, det fungerer kun i LK-appen Innholdet/mulighetene i de 2 appene er helt likt uansett, så det spiller ingen stor rolle.
Siden Nordea og Handelsbanken er så like i programmene kan det være nok til at jeg går over til Handelsbanken!
Er det noen som har prøvd å bruke loungekey med et skjermbilde av appen? Mao - kan jeg gi bort et klipp?