Har SAS Gull Upgrade, men når jeg skal registrere på Lounge Key appen får jeg bare feilmelding. Noen andre som har vært borti dette? Dette er mitt kort og ikke ekstrakort.
"SAS Gull upgrade" - mener du DNB SAGA eller PB mastercard med Mastercard Upgrade? I så fall må du bruke appen som heter Mastercard Airport Experiences.
Loungekey hos Handelsbanken = LoungeKey app Loungekey hos DNB eller Nordea = Mastercard Airport Experiences app
Har Loungekey hos DNB med Saga Gold er det vel. Gir dette tilgang også til OSL innland lounge? Hva med på Arlanda og Kastrup? Håper på svar
Det er bare Amex Platinum som har ubegrenset antall besøk, men det går gjennom Priority Pass, ikke Loungekey. Og koster endel mer. Av de norske bankene som tilbyr loungetilgang gir vel alle 4 besøk inkludert, bortsett fra DNB Private Banking som gir 8. DNB Saga og DNB PB Mastercard Upgrade koster penger, men gir deg jo også eurobonuspoeng etter forbruk.
Har vært på innenlandsloungen med DNB-klipp. Ganske liten, og toalett utenfor loungen. Jeg likte maten der bedre enn hos SAS (blant annet chili con carne og god påsmurt brødmat) selv om den måtte spises fra papptallerken. Også brukt DNB-klipp på Carlsberg-loungen på Kastrup. Der finner du alt du trenger for å lage deg noen solide danske smørrebrød. Arlanda vet jeg ingenting om, men det ville overraske meg om du ikke skulle finne noen steder å bruke LoungKey også der.
Det er mulig å søke opp den aktuelle flyplassen i selve appen, og så viser den om - og isåfall hvilke - lounger som er tilgjengelige.
Problemet med Carlsberg aviator lounge på CPH er at den ofte er så full at de ikke aksepterer Lounge key (eller PP, for den del). Kunne skjønt det en og annen gang, men det er ofte regelen og ikke unntaket utpå ettermiddagen/tidlig kveld. På ARN er Pearl loungene helt ok. Hvis en er travel, plukker du den neste.
Dette visste jeg ikke! Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke har fått LoungeKey appen til å fungere som Nordea kunde. Takk!
PB har 8 loungetilganger inkludert, trenger ikke MC upgrade. Saga må ha upgrade slik jeg har forstått det.
Ingen av DnB kortene trenger EB upgrade for å ha LK klipp. Det er ikke noen som helst kobling mellom de 2 tingene. Inkl i programprisen får PB 8 klipp pr kalenderår, Saga får 4.
Men Loungekey står under Mastercard Upgrade i feks prislistene til DNB. Mulig de prøver å lage et inntrykk av at dette er tilfelle så flest mulig oppgraderer såklart. Nå har ikke samboer aktivert Mastercard Upgrade, så jeg kan sjekke med hennes kort hva som er tilfelle.
Når jeg prøver å registrere en ny konto med samboers Saga MC uten Mastercard Upgrade får jeg bare feilmeldingen "Please enter a valid payment card number.". Man må altså ha upgrade, ihvertfall med DNB Saga
Man får det med feks Nordea Platinum som er gratis, så det er ikke utenkelig. Men det viste seg å ikke være tilfelle