Sparebanken Møre tilbyrr et kredittkort med 2 Loungekeys i året. 0 kr årsgebyr. Både jeg og samboer fikk søknad innvilget på 5000 kr grense uten å være kunde.
Det er ganske god value på 300ish kroner cash også, hvis du feks er på OSLounge. Hvor alt koster en formue utenfor loungen. Ikke alle LK lounges er verdt den prisen, langt i fra...
Litt uklart hva du spør om? Men du kan velge ved inngang til loungen hvilket kort du vil bruke, selvsagt.
Tror jeg fikk svaret mitt Jeg kan ha flere kort som gir gratisklipp tilkoblet loungebuddy? (Venter fortsatt på å få mitt første tilsendt, så har ikke sett i app'en).
Du må registrere en konto per kort dessverre og logge ut og inn i Loungekey-appen eller Mastercard Airport Experiences-appen (hvilken som brukes varierer fra kort til kort). Litt tungvint med flere kort med andre ord, men overkommelig. Loungebuddy er forøvrig en nå nedlagt review side for lounger og har ingenting med Loungkey å gjøre, så ikke så rart det var litt forvirring her.
Jeg tok bare med meg selve kredittkortet, så scannet de det i skranken. Det rekker du sikkert ikke. Det tok "vanlig" tid, ikke spesielt fort.