Loungemandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EndreD, 16. juni 2025.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Air France sin nydelige lounge på CDG 2F.

Jeg har nesten begynt å like CDG. Unngår man tighte transfers så synes jeg flyplassen fungerer bra. Og det er lett å like Air France sine lounger her.

Nå går turen snart hjem til Norge. Da er det over to uker til neste utenlandstur. Litt for lenge, men må jo jobbe litt også for å finansiere disse turene…

IMG_6910.jpeg IMG_6911.jpeg

2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo!

Fortsatt et par arbeidsuker igjen før ferietid, men om ting går som planlagt så skal ting begynne å roe seg ila uken, så da kan kanskje de siste planleggingstrinn for fire uker hjemmefra falle på plass.

3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,368
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen. For variasjonen skyld blir det the og ikke kaffe idag, og med konservativ skrivemåte. (En gjør mye rart når en ikke er ute flyr.)

Ha en fin mandag!

4. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra MBT.

Helga gikk med på å montere ny robotgressklipper og masse turing i skogen.

Har endelig klart å planlegge en hel uke uten jobbreising, klimaet ser veldig OK ut for en uke med redusert hjemmekontor.

Earl, EndreD, Kristian and 10 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,540
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontoret.
    Solen skinner, og det skal visst bli godt og varmt i dag. Jeg benyttet muligheten til å få vasket bilen hos FlightPark i går. Da måtte det jo regne på vei hjem. :rolleyes:

Dagens første (helt unødvendige) Teams-møte er gjennomført. Nå skal jeg forhåpentligvis få unna litt arbeid uten å bli forstyrret.

Har fått både Trumf og Amex-poeng i dag, det er en god start på uken!

Fortsatt tre arbeidsuker til sommerferien starter med USA-tur. Men før det skal jeg rekke både Danmark og Sveits. Hardt liv!

Ha en fin en!

Earl, EndreD, Berlioz and 10 others like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,003
    Bonuspoeng:
    293
    I dag er det hviledag på solkysten..
    Ingen (unødvendige) teamsmøter, men en rolig formiddag med kaffe og ikke the!
    Fikk overraskende noen trumfpoeng i går, men savner fortsatt noen poeng fra AMEX både nivåpoeng og bonuspoeng.. det kommer nok.

Har en stund sett etter hotell i Malaga området på Hotels.com (Viatrumf), valget mitt var litt dyrt, men da jeg gikk inn på hotellets hjemmeside hadde de frem til 16.06 Wonder Week med 25% rabatt.
    10000kr spart er bedre enn trumfbonusen.

Godt det er helg ..

@Sunnfjordingen her er en av båtene du håper å få drifte IMG_9367.jpeg

Earl, EndreD, Kristian and 13 others like this.
  7. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,027
    Bonuspoeng:
    183
    Helt enig.

Unngår man T1 og satellitter er det ingen grunn til å frykte CDG. Kontraktsloungen som SAS har avtale med er også hyggelig.

K

EndreD, Calling and Wiolenze like this.
  8. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,574
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL lounge utland. Ja, endte her etter at jeg ikke kom inn i kantina til bolaget. Har alltid fungert hos bolaget før, men trolig har de oppdatert noe IT, makan asså. Godt at QR lar sine status kunder komme inn hit da.
    Nå, mer boblevann :cool:
    Ha en glitters mandag :)

Earl, EndreD, Kristian and 8 others like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord som badar i opphaldsveir. Tilbod er levert, so då er det berre å håpe på at @Eddie47 får nye båtar forbi Hytten frå og med desember 2026. No nærmar det seg faktisk neste planlagte flytur!

Earl, Ololsen, Sonictravel and 7 others like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,595
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Bangkok!

Her slappes det av for harde livet, siden oppholdet her ubønnhørlig går mot sin slutt.
    I dag har man igjen oppfylt kvoten for antall skritt i uvanlig varmt vær. Ble en tur innom Queen Sirikit Park idag. Parken smelter sammen med et par andre parker, så samlet antall tilgjengelige kvm kan tilfredstille de fleste spaserbehov.
    Underveis ble de eldste blant oss minnet om Overfloden, men ingen Elvegris var å se.

Ha en minnerik mandag!
    20250616_121204.jpg

Earl, Sunnfjordingen, Ololsen and 7 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,003
    Bonuspoeng:
    293
    Det ligger noen leveringsklare båter i Hyen, det er sikkert mulig å få rabatt ..

Sunnfjordingen liker dette

Del denne siden