Lucky har opplevd den "vennlige" SAS service...

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SKDAAP, 07. juli 2016.

  1. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Spørreskjema er tingen mener SAS.
    Men nå sender jo alle sånne spørreskjema etterpå uansett hva det er. Fikk nettopp skjema fra tannlegen! Ja, det var vondt og ubehagelig :confused:
    Snart spør vel Rema hvordan jeg var fornøyd med gulerøttene og om de gikk bra sammen med grevlingfileten. Liker ikke denne trenden. Hvis man skal svare på alt dette blir det ingen tid igjen til å henge rundt på forum :(
     
  2. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    519
    Bonuspoeng:
    93
    Man skal heller ikke glemme å gi SAS feedback når man er godt fornøyd med CC. Jeg har gjort det ved en anledning, og det resulterte i meget hyggelig hilsen fra både kundesenter og CC. Det er jo ikke til å komme unna at positiv feedback øker arbeidsgleden.
     
    Mbj, Darkcho and Travellingalf like this.
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det var akkurat der vi satt på EWR - CPH også og det var glovarmt. Men nå sist på ARN - LAX - ARN var det helt ok på vei over (dagflight) mens på returen var det litt i overkant varmt igjen for å sove. Det er selvfølgelig vanskelig å tilfredstille alle ombord i ett fly, men individuelle luftdyser over setene kunne hjelpt noe i alle fall. Men men, har man ikke større problemer enn temperaturen ombord så skal man vel ikke klage alt for mye. Viss alternativet er å fly bak i bussen så velger jeg heller å svette ;)
     
    Last edited: 03. aug 2016
    TOS_EBG, Scandipendler and RoadKing like this.

Del denne siden