Spørreskjema er tingen mener SAS. Men nå sender jo alle sånne spørreskjema etterpå uansett hva det er. Fikk nettopp skjema fra tannlegen! Ja, det var vondt og ubehagelig Snart spør vel Rema hvordan jeg var fornøyd med gulerøttene og om de gikk bra sammen med grevlingfileten. Liker ikke denne trenden. Hvis man skal svare på alt dette blir det ingen tid igjen til å henge rundt på forum
Man skal heller ikke glemme å gi SAS feedback når man er godt fornøyd med CC. Jeg har gjort det ved en anledning, og det resulterte i meget hyggelig hilsen fra både kundesenter og CC. Det er jo ikke til å komme unna at positiv feedback øker arbeidsgleden.
Det var akkurat der vi satt på EWR - CPH også og det var glovarmt. Men nå sist på ARN - LAX - ARN var det helt ok på vei over (dagflight) mens på returen var det litt i overkant varmt igjen for å sove. Det er selvfølgelig vanskelig å tilfredstille alle ombord i ett fly, men individuelle luftdyser over setene kunne hjelpt noe i alle fall. Men men, har man ikke større problemer enn temperaturen ombord så skal man vel ikke klage alt for mye. Viss alternativet er å fly bak i bussen så velger jeg heller å svette