4 år med planlegging, 3 dager i Chicago, og så 10 minutter for sen til gate pga frokost?! Det er nesten ikke til å tro hadde klikka totalt for meg
Eg har fleire langturar i SAS biz. Ingen i SAS Go. Kanskje det hadde vore spennande å sett korleis herr og fru Ålmente flyr? Surt med siste langstrekket. Eg har tinga meg ein liknande tur i januar neste år. Reisebreva dine for ANA F er god reklame. Tusen takk for turen!
Du kan jo bestille en tur! Jeg foreslår 38E eller 56E i en A350 , 52F(passer best på natt) eller 56E i A330
Skal si dere får upper-class feelingen etter å ha byttet Talkmore abonnement et par ganger, kjøpt agurk på kiwi og tatt i mot lydbøker.
Det heiter vel økonom-klasse for ein grunn? Vi med ingeniørkurs frå trønderhovudstaden slepp vel ikkje inn der?
Takk for turen, men tydeligvis er det flere som har bad karma som meg (riktignok kun nok fruen er med, merkelignok at vi fikk gjennomført en vellykket TG F i 4 legs uten problemer , men så kom covid’n... Håper din neste tur med forhåpentligvis SQ F og hu EVA i C lyser opp livet ditt igjen. Du er alltids velkommen to the dark side